Wel erg moe en last aan de borsten Hihi... Ik eet dat zowieso niet hoor rauw vlees mag niet ... Liefs
Hi lovela, ik reageer hier maar eventjes 😊 nee heb geen eigen topic... Sterkte meid. Woensdag echo toch?
En wordt jouw partner ook zo dol van je zorgen? Ik moet me echt inhouden.. en klaag hier wa meer dan maar @roos; ja woensdag! Dankjewel. . Ben zo benieuwd. Iemand opende ook n topic over vruchtje dat 4 mm was met 6w2. Ik maak me dan weer gelijk druk. Mijn eerste was ook 0, 41 cm met 6 weken. Deze is wat kleiner.. 0, 41 met 6w2 ook.. maar ik dacht dus 6w4 te zijn en vrucht was 2, 8 met eerstr echo. Dan schrik je wel.. zeker omdat we nog geen hartje hebben gezien
Ja echt wel maar ik hou me nu in gister de hele dag misselijk zelfs crackertjes kwamen eruit , vandaag werken en een cursus bleh ben dood en dood moe . Meid als ik je niet meer spreek veel succes morgen met de echo laat je ons wat weten? Liefs
Haha ja ik hou me ook in nu. Kan me voorstellen dat t voor onze mannen ook lastig is. Hoever denk je eigenlijk dat je vandaag bent? Ik gok bij mezelf nu 7 w. Misselijk ja pff dat had ik bij mn eerste.. en nu amper. Wel sta ik doodmoe op en sleep mezelf de dagen door. Gevoelige borsten heb ik ook wel. Rond 5w was ik misselijker dan nu. T was n aantal dagen weg en nu sinds n paar dagen af en toe n kort vlaagje. Vooral als ik net wakker ben n paar seconde en dan weer weg. En ook gisteren continu honger. Da valt nu ook wel mee. Voel mn buik wel regelmatig. Probeer te hopen dat dat de groei is.. Pfff ik ben zo bang voor morgen.. bahbah. Ik hou t niet meer!
Rot he die onzekerheid. Maar in 1,5 dag was t vruchtje goed gegroeid, dat vind ik wel positief. Ik heb nog ff gekeken bij dochter was ik volgens mezelf 6.3 wk, bij de echo was het vruchtje 3 mm (vlgs gyn passend bij ff ruim 5 weken*) en voorzichtig beginnende hartslag te zien. Week later was het 9 mm, nog week later 17mm *Terwijl bij jou 2,8mm past bij 6wk. Dat is toch ook raar dat daar zo'n verschil in zit. Sterkte met wachten nog. Mag je vroeg morgen?
Hey meid , Iedere zw is anders maar het komt goed laat het op je af komen , ik heb nu zoiets van als het niet goed is is dat met een reden , maar ij denk het niet vandaag niet misselijk dan gaat het een paar dagen goed en dan niet is verschillend het komt gied meid ik duim voor je X
Ik sta geschat op 7 weken maar kan ook iets minder zijn ik wacht gewoon rustig zolang ik geen bloed verlies moet het goed zitten mijn lichaam stoot iets heel snel af als er Niks zit etc heb echt heel veel vroege mk gehad en zonder reden het was gewoon nuet goed dit is onze mijlpaal X
Pfff Was vanmiddag met mn kindje bij de arts voor controle van mn kindje.. Kreeg ik ineens heftigebloedingen. De arts had meteen de spoed gynaecoloog gebeld. Ik mijn kindje snel bij een vriend gebracht die in de buurt was. Moest lang wachten dus hij bracht mijn kindje naar huis. Ik moest alleen naar binnen . Mijn man kon er dus niet bij zijn omdat hij bij ons kindje bleef thuis.. Hematoom bij vruchtzak.. geen hartje en amper gegroeid.. nog geen 5 mm was t.. dus maar 0, 9 mm gegroeid. Hij zei t ziet er echt niet.goed uit. Ik helemaal in shock. . Bij de balie toch besloten morgen second opiniun te doen op beter scherm met betere apparatuur. Ik barste in huilen uit.. pff verpleegkundige trooste me. Iedereen in wachtkamer keek naar me voelde me zo ellendig. Moest zo dat ziekenhuis uit. Een vriend had me opgehaald en eenmaal thuis zoveel bloed verloren dat ik duizelig werd en licht flitsen zag. Mijn man en ik heel lang gepraat. Morgen gaan we uiteraard samen.. maar ik ging er ook niet vanuit dat als ik met ons kindje naar het ziekenhuis ging dat het uiteindelijk om mij zou draaien. De gyn zei dat er n wonder moest komen dat we morgen goed nieuws krijgen..maar veel hoop had hij niet Wat me echt kapot maakt... hoe vertel ik ons zoo blije kindje die dacht een broertje of zusje te krijgen... dat die niet komt.. *cry my eyes out* !!!
Och meid wat erg! Ik zit hier in tranen te lezen hadden jullie het al verteld dan? Ik vind het ook zielig voor je kind , ik wens je succes en hoop dat je toch korter zwanger bent ! Liefs
Dankje.. ja kindje is 6 en wist dat er wat aan de hand was..mama Ovaak moe en misselijk. . Zeiden er zit n kikkervisje en misschien is het sterk genoeg om een baby te worden maar dat is nog niet zeker. We moesten wel. Bloed bijna gestold. Nu voornamelijk oud bruin. Heel mijn hb gaat eraan ben doodop. Zoveel verloren leken wel 5 complete menstruatis.. En nu..onwijs pijnlijke borsten werkelijk straalmisselijk en alle symptomen zijn weer zoo hevig. Ik snap t niet. Als t fout gaat waarom worden de symptomen dan zoooveel erger. Bah!
Ach meis toch...... Ik heb hetzelfde gehad., lijkt of ik m'n eigen verhaal lees. Zoveel bloed, werd er helemaal niet goed van. Heel naar en onzeker waren de dagen. Bij mij gingen alle kwaaltjes ook gewoon door. Het liep helaas niet goed af bij mij, Ik duim voor je dat het misschien toch een wonder is en het goed komt. Heel veel sterkte.
Het is mis. Vruchtje geslonken maar lijf stoot t nie af. Vruxhtzak gemeten .. staat gelijk aan 5w8 en ingedeukt nu.. Ben bang.. morgen gesprek. Iknwil dit niet!!
Pff iknstort echt in nu.. die rot hormonen maken t allemaal nog erger!!! Zag dat ik erneer schreef 5, 8 bedoel 5.6. W. Vruchtzakje. Pff wat n ellende ik pff begin nu weer flink te vloeien. Buik en liezen zeuren..
Meid wat erg ik hoop dat het vanzelf afkomt en lichaam snel hersteld .. Ik wens je verl sterkte ik ben sprakeloos Sorry Liefs