Dag dames Echo gehad met 15 weken en helaas lag de kleine uk slecht + hield de benen stevig dicht. Twee keer 1 seconde heeft men de tijd gehad om snel even te piepen tussen de benen, maar er kon niks duidelijk onderscheiden worden. Gyn heeft een 'voorkeur' uitgesproken, maar kon niks bevestigen dus mochten ons er zeker niet op vastpinnen. Onderstaande echo's zijn op 15w 1dag. Ik ben een leek. Valt er iets te zien op basis van de echo's hieronder of totaal niet? Geslacht doet er voor ons niet toe, maar ben gewoon benieuwd!
Bedankt voor jullie reacties! Mijn collega zei namelijk vandaag het geslacht wat ook de voorkeur van de gyn kreeg (en hij was er 100% zeker van), op basis van deze foto's. Begon dus te twijfelen of er nu wel of niet iets zichtbaar is Hij zal dan goed gegokt hebben gewoon hihi. Gyn kon nog niks bevestigen, enkel een voorkeur geven waar we ons niet op mochten vastpinnen.
haha, ik baseer puur op mijn eigen verhaal en verhalen om mij heen, benen bij elkaar is een meisje. Een jongen is trots en zal wijdbeens gaan liggen hihi. Ik heb het nu 4 keer (incl mezelf) gehoord dat benen bij elkaar uiteindelijk een meid bleek te zijn haha, maar op basis van je echo kan ik het niet zien. Word nu wel benieuwd of jij een meid gaat krijgen haha nog even geduld meid.