Hallo meiden, wij zijn nu in de 3de ronde voor een tweede. Nou is het nogal lastig omdat mijn man voor werk vaak op de "klusdagen" van huis is. Deze ronde gelukkig niet maar nu heb ik iets heel raars, normaal ben ik altijd keurig op tijd ongesteld (zonder pil), met een cyclus van 25 dagen en altijd een dag of 2-3 vruchtbaar slijm. Deze ronde geklust van 5 dagen voor verwachte ei tot de dag zelf, maar ik heb helemaal geen slijm of afscheiding gehad deze ronde en nog steeds niet, gewoon kurkdroog. Wel heb ik nu (2 dagen na ei?) ineens last van roze bij het afvegen en paar drupjes oranje-rood bloed. En ipv de steekjes die ik normaal heb bij de eisprong, heb ik nu meer een weeeige pijn. Ivm eerdere eug even bij dokter langs geweest, maar urine was goed en alles voelde normaal. Herkent iemand dit? En betekent dit dat het er deze ronde weer niet in zit?
Misschien heb je nu iets later je eisprong? Sorry..ik voel niks of merk niks van te voren. En zolang je geklust hebt, is er zeker een kans! En zolang je geen ongi wordt...sterkte ermee en afwachten!!
Dank je, het wachtbankje he... Ik weet dat we pas net bezig zijn maar maak me een beetje zorgen omdat ik nooit eerder zomaar bloed heb en dit gewoon niet herken.