Onzekere Tasja

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tasja1981, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasja1981

Tasja1981 Nieuw lid

24 dec 2009
    3
    0
    0
    Verz. adviseur en masseur
    Lelystad
    Lieve dames,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, voel me namelijk erg onzeker en weet niet waar ik aan toe ben.

Ben namelijk over 2 dagen al 6 weken overtijd maar alle testen wijzen uit dat ik niet zwanger ben, kan dit??

Probeer kort uit te leggen.
    17 oktober werd ik ongesteld tot 21 oktober (voor mijn doen al kort)
    Ben gaan temperaturen en 31 oktober was mijn temp. 37,9, 1 graad meer dan de dagen ervoor. (wel vroeg met 9 dagen al). Ik vraag me af of dit inderdaad mijn eisprong was??

Sinds maart tot juli heb ik een cyclus gehad van 28 dagen
    Augustus en September 42 dagen.

Nu moest ik aan de hand van 28 dagen 18 november weer ongesteld worden, maar hield rekening met 42 dagen, echter zit ik nu op een cyclus van 68 dagen:(

Toen ik 3 weken overtijd was heb ik een thuis test gedaan, (had toen ook veel last van mijn onder rug) deze was negatief, ben naar de dokter gegaan die heeft me doorverwezen voor een bloedtest deze had ik 11 december. 12 december verloor ik wat bruinige druppeltjes, zou dit de innesteling geweest kunnen zijn?? lijkt mij wat laat?! Vanaf dat moment regelmatig wat wittige slijm verloren.

15 december hoor ik dat de bloedtest ook negatief was.
    Weer naar de dokter, hij heeft me een telefoonnummer gegeven van de gyn. daar kan ik 5 februari pas terecht.

Nu krijg ik van mijn vrienden en familie te horen dat ik misschien via mijn cardioloog bij die ziekenhuis en eerder terecht kan, is dat inderdaad via hem te regelen?? Ik vroeg me ook af of het misschien door de mexicaanse griepprik kan komen waardoor mijn lichaam van slag is.

Symptomen heb ik niet overduidelijk, vraag me namelijk vaak af of symptomen niet onbewust door je zelf aangesproken wordt of dat je deze werkelijk hebt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het feit, of ik me zorgen moet maken of hoe ik eventueeel eerder geholpen kan worden, want ik lig er nachten wakker van.

Alvast bedankt.
    Onzekere Tasja

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hallo Tasja,

als je testen negatief zijn en de bloedtest ook, dan ben je niet zwanger.
    Het gebeurt vaak bij vrouwen die graag zwanger willen worden dat de cyclus heel lang duurt.
    Dat is vervelend maar verder niet erg, het kan geen kwaad. Op een gegeven moment komt er vanzelf een ongesteldheid. Die druppeltjes bruin bloed zijn geen innesteling geweest, omdat de ongesteldheid lang op zich laat wachten ben je alvast een beetje bloed verloren.
    Je hoeft verder niet geholpen te worden, ook de gynaecoloog zal zeggen, wacht maar af op je ongesteldheid. Je kunt eventueel medicijnen krijgen om de ongesteldheid op te wekken als het nog heel lang duurt, maar die kan je husiarts ook voorschrijven.
    Het komt niet door de mexicaanse griepprik dat je cyclus van slag is.
    Het heeft geen zin om via je cardioloog te proberen eerder bij de gynaecoloog te komen, zo werkt het niet en het is ook niet nodig.
    Als je er zo'n last van hebt dat je er wakker van ligt zou ik dat met de huisarts bespreken.
    Verder heb je gewoon geduld nodig!
    Het bezoek aan de gynaecoloog zou ik laten staan, je kunt allicht met hem bespreken dat je graag zwanger wilt worden en hoe je cyclus tot nu toe is verlopen.

Mirjam

Deel Deze Pagina