Mijn buurkinderen denken gezien te hebben dat ik zwanger ben. Niet zo heel moeilijk, want mijn buik is al zichtbaar. Maar ik wil het ze nog niet vertellen tot ik maandag een goede echo gehad heb. Want ik heb geen zin om aan een hoop kinderen uit te moeten leggen straks dat ik toch geen baby krijg, mocht het niet goed gaan. Maargoed, ze stonden net op het punt het te vragen (ze smoesten tegen elkaar wie het moest vragen want ze durfden eigelijk niet) en ik ben dus maar snel weggelopen. Wat zou ik doen? Liegen? Eromheen praten, maar hoe dan? Ik zie ze zo vaak elke dag in het speeltuintje, dat ontwijken geen optie is. 2 weken geleden kwam een kindje het al wel vragen, ik weet zeker dat ze dat van haar moeder moest vragen , maar toen was ik pas 4 weken dus toen kon ik nog met een goed geweten liegen . Hopelijk hebben jullie tips!
gewoon zeggen: Nee, hoezo?! hihi gewoon zeggen dat je veel gegeten hebt..weet niet hoe oud die kinderen zijn?
hahaha ik denk niet dat ze dat accepteren maar ik kan het in ieder geval proberen! Hoe makkelijk soms toch iets kan zijn he .
haha dat zei ik al toen ze het vroegen wanneer ik 4 weken zwanger was . Ze zijn zo tussen de 7 en de 11 ongeveer. Het stomme van nee zeggen, is dat ik dan volgende week misschien wel ineens ja zeg... maargoed, wie weet zijn ze dat dan al weer vergeten .
Ik zou het nu zeker nog niet (vreemde) kinderen gaan vertellen. Misschien eerder wat als je straks de 12 weken voorbij bent. Weten hun veel!
gewoon lekker vaag houden.. Dan antwoord je : misschien wel, misschien niet....... Dan zeg je geen nee en geen ja. Kan je later nog alle kanten op
sjeetje zeg, wat een wijsneuzen!! Je hebt maandag een echo, dat is nog 1 dagje ertussen.....ik zou gewoon zeggen van niet (als ze het al vragen) of zeggen: als dat zo ver is dan horen jullie het van me...? Vind het niet dat je liegt, oke je vertelt niet de waarheid maar laten we eerlijk zijn, het is niet netjes om ernaar te gaan vragen (en al helemaal niet door kids ; ) en als je toch niet wil 'liegen' dan kun je zeggen dat het ze niks aan gaat (iets in die trant) dan spreek je zeker de waarheid!