Hallo Iedereen. ik heb vorige week donderdag een echo gehad waar ik eigelijk 8 weken zwanger zou zijn. nu was er alleen een dooierzak te zien. en die was ongeveer 6/7 weken oud. nu heb ik volgende week dinsdag weer een echo om nog een keertje te kijken. maar ik kan niet echt postief blijven denken aangezien we een tjidje geleden een miskraam hebben gehad. hebben sommige van jullie hier meer ervaring mee?
Heey, Ik zit momenteel in een soortgelijke situatie als jij. Vorige week maandag een echo gehad, waarbij ik dacht ongeveer 7 weken zwanger te zijn. Helaas een lege vruchtzak. Morgen heb ik opnieuw een echo, maar ik vrees het ergste.. Natuurlijk ook veel gelezen en het kan alle kanten op. Lees veel positieve verhalen, maar helaas ook verhalen waarbij het echt niet goed zat.. Heel veel succes en sterkte met wachten! Knuffel
oh echt. heel moeilijk om postief te blijven, en idd je lees de verhalen wat goed gaat! maar je blijft er toch aan denken. jij ook veel sterkte!
Heey Helaas bij mij geen goede afloop. Vruchtzakje vandaag nog steeds leeg. Morgen starten met medicatie om het op te wekken dat mijn lijf het gaat afstoten.. Over een week terug voor controle om te kijken of de medicatie zijn werk heeft gedaan.. Zo niet dan moet ik alsnog gecureteerd worden Hoe is het met jou lovesamm13
ooh wat erg! hopen dat de medicijnen zijn werk doen dan! Heel veel sterkte ermee. ik zit nog aardig in de spanning! Knuffel!
Kon ik je maar helpen. Heb hetzelfde gehad, bij mij hielp het om lekker warm in bed te liggen. Bij mij kwam het vruchtje er uit met flink bloedverlies, daarna was de pijn gelijk minder! Ik hoop voor je dat het snel voorbij is, het is al erg genoeg. Heb je al pijnstillers (paracetamol) ingenomen? Sterkte!
Je woorden doen al goed. Ik lig nu ook lekker op bed en heb 2 paracetemol ingenomen. Mijn man is thuis en dochter slaapt. Mijn schoonmoeder en een vriendin heb ik als back-up. Hoop dat het doorzet.. Weet alleen ff niet meer wanneer ik nu de gynaecoloog moet bellen..
Ik ben twee weken na de medicatie voor controle naar de gynaecoloog geweest voor een controle echo. Die afspraak gelijk gemaakt toen ik er kwam en medicatie mee kreeg. Is bij jou nog niet gebeurd begrijp ik? Fijn dat er mensen die dichtbij je staan zijn om je te ondersteunen.