Na een lange tijd is het vorige week dan eindelijk gelukt. De eerste positieve test! Ik had ook de eerste symptonen: gespannen borsten, erg moe, veel plassen, jeuk en de hele dag dorst. Dolblij!! Helaas de afgelopen maandag een klein beetje rozeverlies op zich niet spannend natuurlijk dat kan van de innestelling komen. Daarna waren wel al mijn zwangerschapskwaaltjes verdwenen. Afgelopen woensdag had ik wat bruin bloed verloren. Sindsdien geen bloed meer verloren maar mijn buik maakt de afgelopen week wel erg veel lawaai (geen pijn). Toch heb ik nog steeds het gevoel dat het niet goed zit! Ik heb de VK gebeld en die geeft aan dat er natuurlijk niks aan de hand hoeft te zijn maar ik kan pas op de 21ste een echo krijgen. Dit worden 2 zware onzekere weekjes!
Hè wat vervelend dat je zo in de onzekerheid zit nu! Balen dat dat wachten zolang duurt he! Zal voor je duimen dat t gewoon goed zit allemaal! Succes!
Ik herken me wel in jouw verhaal, bij mij bleek er niks aan de hand te zijn. Ik had ook zo'n rommelende buik, het scheen erbij te horen. Sterkte met wachten!