onzekere zwangere vlindermama

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loopy, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    dank je wel lieverds!
    ik ga morgen denk ik eerst maar es een reeks vragen afvuren, bijvoorbeeld waarom ik pas met 10 weken de eerste echo krijg.

vanmiddag heb ik de intake bij de verloskundige, want ik mag naar allebei. en dat vind ik wel heel fijn. er zitten 3 of 4 vk's in de praktijk en die kennen me allemaal, en mijn verhaal ook en ze zijn dichtbij. en als er dan wat is kan ik ze zo bellen.

de mega-nerveuze bui die ik van de week had is gelukkig een beetje afgezakt trouwens.

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Fijn om te lezen dat het beter met je gaat.

Succes vanmiddag! Vreemd dat je pas met 10 weken je eerste echo krijgt. Kunnen ze in de vk-praktijk ook niet een echo maken vanmiddag?
    Ik heb er inmiddels al 4 gehad (omdat het niet zo lekker ging), maar met 9 weken heb ik al mooie uitwendige echo's gehad hoor ;)

Nogmaals succes!

liefs,
    pooh

3. Loopy heel veel succes voor morgen.Laat je weten hoe het is gegaan?

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Lieve Loopy gefeliciteerd!

Meid onbevangen zwanger zal je niet meer zijn, we weten inmiddels hoe fout het allemaal kan gaan, maar probeer te genieten van die momenten dat je je goed en positief voelt en laat je angst niet de ovrhand krijgen.
    Ik heb van Dylano zijn zwangershap helemaal niet genoten en heb er spijt van dat ik die goede momenten niet gekoesterd hb. liet me te veel gaan in de angst. bij Dylarius had ik dit minder, maar was pas echt gerust na dat mijn kleintjes de 26 dagen voor bij waren en nog heb ik regelmatig angst hoor om ze kwijt te raken. bij mij komt dit dan ook doordat het bij mij na de zwangerschap en bevalling mis is gegaan. maar jij bent pas gerust als je een huilend en gezond kleintje op je buik hebt liggen.

overigens vind ik het wel goed dat j pas met 10 week een echo krijgt, vaak is er voor die tijd niet alles duidelijk en dit kan je nog meer zorgen geven. ik was bij Dylarius heel vroeg bijna 6 week en er was geen beeb te zien. nou ik was zoo bang dat het mis was en 2 week later zagen we een mooi kloppend hartje.

heb je inmiddels al een echo gehad??

Meid zet m op, Bas* is bij je.

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    In een ander topic lees ik dat Loopy MEGABLIJ is, super meid!!!

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik ben zooooo opgelucht. de dokter had de echodinges nog niet op mijn buik of hij zei al: dat ziet er goed uit. nu is het natuurlijk nog maat 10 weken, maar hij vond het uiterst veelbelovend en gaat uit van een gewone zwangerschap. de echo was wel kort trouwens

http://i48.tinypic.com/28tx7dd.jpg

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Super Loopy!!!!!

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Geweldig nieuws!!!

liefs,
    pooh

9. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Geweldig!

10. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Wat fijn voor je!

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    supernieuws!

12. wow, zwanger!!!
    gefeliciteerd!!!!

13. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Wauw wat ben ik blij te lezen dat je zwanger bent en dat je een goede echo hebt gehad!
    Ik leef zo met je mee want ben net zelf sinds een paar weken pas echt aan het genieten van deze zwangerschap. Ik heb in februari onze dochter helaas verloren met 17 weken zwangerschap.
    Wat mij heel erg heeft geholpen is dat ze hier in het ziekenhuis in Gouda me erg veel echo's hebben gegeven waarbij telkens een stukje bevestiging kwam dat wat ze konden zien (en dat was bij 10 en 12 weken al erg veel) goed was. Ik ben in ieder geval supertevreden over de begeleiding in het ziekenhuis (waar jij waarschijnlijk ook heengaat)

Loopy, ik wens je een heel mooi 2010 waarbij je steeds een een beetje meer kan gaan genieten van dat kleine mannetje of meisje in je buik!

groetjes Nicole

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @nicolioo ik ga naar het erasmus mc, daar hebben ze mijn zoontje destijds onderzocht en vanwege de waslijst aan handicaps die hij had willen ze me graag daar onderzoeken.

15. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Natuurlijk neemt dit je onzekerheid niet weg, maar het is wel een opsteker. :)

16. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Ok Loopy, nou als je je maar lekker voelt met hoe het allemaal gaat.
    Ik ben destijds in het LUMC in Leiden bevallen maar wilde daar voor de normale comtroles niet heen omdat je dan elke keer best veel tijd kwijt bent. Heb daar wel mijn 20-weken echo gehad.

Ik hoop zo voor je dat ook jij over een tijdje lekker kunt gaan genieten en de meeste spannene periode voorbij is.

groetjes Nicole

Deel Deze Pagina