Onzekerheden rondom 3e iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Joanna84, Jan 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joanna84

Joanna84 Lid

Jul 12, 2014
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Zoals de titel al aangeeft zit ik met een paar onzekerheden. Donderdag 21 januari heb ik mijn derde iui gehad. Ik had supergoede hoop want in tegenstelling tot de vorige 2 keer zat het follikel rechts, de kant waar mijn eileider bewezen open is. 1 follikel weliswaar, maar een mooie grote van meer dan 20 mm. Maar alsof de duvel ermee speelt, de dag van de iui werd ik wakker met buikkrampen en een algeheel griepgevoel. Het zaad van mijn partner was het minst mooi van alle keren, (2,1 mln goede zwemmers met 40% bewegelijkheid na opwerking tov 13 mljn met 75% bewegelijkheid vorige keer. Genoeg maar toch..). De inseminatie was ook in tegenstelling tot de andere 2 keren een beetje pijnlijk, mss omdat die buik al niet zo gelukkig was. De buikgriep heeft ook nog doorgezet dus dat baart me echt zorgen. En dan heb ik ook nog ineens zo,n 36 uur na de iui roze afscheiding gehad. Dit heb ik werkelijk in mijn hele "zwangerwordencarriere" nog nooit op welk moment ook in de cyclus gehad! Ik ben als de dood dat nu ik voor mijn gevoel eindelijk een reeële kans maak, alles verprutst is... (Als deze ronde mislukt, krijg ik laproscopie.) Iemand ervaring met enkele of alle bovenstaande factoren? Ik ben echt een beetje moedeloos :(.

2. Lia86

Lia86 Actief lid

Jan 3, 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joanna84, ik heb afgelopen woensdag mijn 2e iui gehad, maar die was ook pijnlijker dan de 1e. Er zat ook nog een knikje in het slangetje.
    Ik heb sinds woensdagavond bij toiletgang bloedverlies. Denk dat ze iets hebben geraakt.

3. Joanna84

Joanna84 Lid

Jul 12, 2014
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je voor je antwoord. Dat wat je zegt behoort inderdaad tot de mogelijkheden. Ik vind het alleen gek dat er dan pas 1,5 dag later wat van te zien is, daarvoor was de afscheiding helder. Weet je, het is gewoon op zichzelf al spannend genoeg en als daar omheen weer van alles anders gaat maakt me dat gewoon heel onzeker. Er zit niets anders op dan maar die wachtweken uit te zitten 😉. We zitten ongeveer gelijk dus, nou duimen maar!

4. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

Feb 14, 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi joanna84
    Ik heb al heel wat iui achter de rug en wat jij beschrijft heb ik ook gehad hoor en toen bleek ik zwanger te zijn en dat roze afscheiding kan een heel goed teken zijn meid dus hoop voor je dat het deze ronden raak is dus zeker niet de moet opgeven en denken dat je lekker weer op de wachtbank zit oke het is slopend dat wachten maar ook heerlijk dat je er weer in zit
    Liefsss nena

5. Joanna84

Joanna84 Lid

Jul 12, 2014
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Nena,

Thx voor je opbeurende bericht!! Laten we hopen dat het dezelfde afloop zal hebben als bij jou 😃. En je hebt gelijk, wachtweken betekent ook even geen hormonen spuiten, geen ziekenhuisbezoekjes waarvoor je weer moeilijk moet doen op het werk. En natuurlijk de mogelijkheid dat er een zwangerschap aan het ontstaan is.

Dat rozeverlies kan idd positief zijn, ik vind het bij mij alleen te vroeg in de cyclus na de iui om dat zo te interpreteren. Had jij het ook zo vroeg?
    We gaan het zien 😊.

Share This Page