Hello girls, zondagochtend na de sex werd ik wakker met onwijs veel pijn in mijn bik. Echt een menstruatie pijn!! ik heb de hele dag op bed gelegen. Nou heb ik al zeker een week hele gevoelige borsten, en nu zelfs mijn tepels. Ik heb al drie keer een test gedaan, maar negatief! februari de laatsteprikpil gehaald. Nog steeds niet ongesteld!! Is dit nou wat ze noemen " ontpillen"?? Gr. Gekko
Hmmm sinds februari al niet ongesteld geweest? Dan heb je natuurlijk ook geen idee wanneer je ei is geweest. 't Kan zijn dat die pas midden vorige week ofzo was. Dan kun je al wel eerste zwangerschapsklachten krijgen, maar dan test je nog negatief... 't Kan ook een teken zijn van je aanstaande ovulatie, die zere borsten en buikpijn... Temperatuur je ook? Misschien geeft dat je wat meer inzicht in wat er in je lichaam gebeurt...
Nee sinds feb niets. Ik word gek van die onzekerheid. Pff Ik hoop zo dat ik binnenkort mijn menstruatie krijg. Ik temperatuur niet. Zal ik mee beginnen vanaf morgen. BenBenieuwd..
Ja ik kan me voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid. Misschien ook even langs de huisarts gaan? Ik weet niet wat die kan doen hoor, maar misschien willen ze bloed laten prikken? Dan kun je in elk geval kijken naar HCG of naar verhoogde ontstekingswaardes. (Hebben ze bij mij gedaan toen ik zonder positieven zwangerschapstest out of the blue opeens niet ongesteld werd en ik wel mega buikpijn had. Dan lijkt het me dat ze dat na een half jaar niet ongesteld worden ook wel willen proberen...). Temperaturen is echt handig.... Je kunt ook eens kijken op Fertility Friend. Daar kun je het zelf bijhouden, maar daar kun je ook grafiekjes van anderen bekijken in de chart gallery. Natuurlijk is niemand gelijk, maar dan kun je wel zien dat de gemiddelde temperatuur van vrouwen voor ovulatie zo tussen de 36.3 en 36.55 ligt en na ovulatie zo tussen 36.7 en 37 graden. Het zou kunnen dat je na een paar dagen tempen kunt inschatten of er recent een ei is geweest of niet.... En als je na een aantal dagen blijkt een hoge temp te hebben, dan kun je over een week nog eens een zwangerschapstest proberen misschien... (Of dan naar de huisarts gaan). Moeilijk hoor... Ik bedenk ook maar wat. Ik zou zelf in jouw geval ook ontzettend graag wat meer duidelijkheid en wat meer grip willen hebben.
Ik bekeek overigens net even je profiel en ik las dat je bij interesses 'sporten' had opgeschreven. Sport je heel erg fanatiek? Je hoort nl dan ook wel eens dat vrouwen niet menstrueren...
Ik ben al naar de huisarts geweest, maar die gaat mij voorlopig nog niet helpen. Volgens hem moet ik mijn lichaam de tijd geven. In elk geval bedankt voor het meedenken..x
Jeetje wat een 'makkelijke' huisarts heb je dan zeg... Even de tijd geven... Je bent een half jaar verder! Heb je info gezocht, gegoogled? Ik heb wel gehoord dat het een poos ontregeld kan zijn, maar ik weet niet precies hoe lang... Heeft je huisarts geen vrije dag of vakantie? Dan zou ik mooi dan een afspraak maken bij de vervanger.
ja is toch niet normaal? Hij zegt dat 80% van de vrouwen na het stoppen met de prikpil, binnen een jaar zwanger is. Misschien moet ik niet zoveel ermee bezig zijn.. Pff