Hoi hoi Ik hou het volgens mij niet meer vol. Mijn laatste ongi was op 24 april ik wil nu gaan testen maar omdat mijn cuclussen onregelmatig zijn denk ik dat het ook nog vroeg kan zijn ik weet het echt niet meer zal ik gewoon een test gaan halen of gewoon wachten tot aanstaande zaterdag?
Je zou al kunnen testen, dan weet je misschien waar je aan toe bent. En anders kun je zaterdag nog een x proberen, toch? Liefs kiss
Die onzekerheid en het bang zijn voor een negatieve test, herken ik. Ik ben ook onregelmatig ongesteld en afgelopen zaterdag was het 4 weken geleden dat ik voor het laatst ongi was. Ik voel niets en ook nog geen aankomende ongesteldheid, maar ja, dat kan maar zo komen. Heb je al getest?
Nee meiden ik heb niet getest Wat raar is ik heb helemaal geen symptonen ik bedoel behalve de steken in mijn lies en onderin verder heb ik niets ja en beetje moe thats it Maar ik heb het gevoel van yesss het is dit keer zeker raak ik weet het gewoon zeker ik bedoel dat gaat steeds door mijn hoofd heen maar of het waar is ?
vraagje ik kan me vergissen hoor, maar schreef je vanmorgen geen topic waarin stond dat je ongesteld was geworden net voor je wilde gaan testen .. is je bloeden gestopt? een vriendin van me heeft ook een uurtje gebloed dacht toen dat het voorbij was maar ze bleek dan toch zwanger te zijn dus hoop voor je dat het raak is vele groetjes
oeps net gezien dat jij het niet was :-s kan zijn eh, er zijn nog meer mensen die een beetje bloed verliezen als ik jou was zou ik toch een testje doen, je zou het nu toch al moeten kunnen zien oh oh, die spanning .. kan me voorstellen dat je aan niets anders kan denken nu ik hoop echt dat je straks toch je moed bij elkaar raapt en dan een positieve test in handen hebt ! wat zou dat heerlijk zijn heel veel succes vele groetjes
wat zit je nou raar te doen? Vanmiddag vertelde je dat je de deur uit zou gaan voor een test? Iedereen te wachten op je.... En nu weer niet? Ik heb het gevoel dat je gewoon wat aandacht tekort komt.. Nou ja moet je zelf weten maar ik ga er maar niet meer op in...