Hallo allemaal, Ik weet dat er meerdere topics zijn maar vaak over meisjes. Mijn zoontje van 10 maanden is qua bouw redelijk smal en zijn bovenlijfje is lang. Ik heb al een paar goedvallende longshirts van name it maar ben op zoek naar andere merken die lang en smal vallen. En ook smalle spijkerbroekjes. Is Vingino misschien wat? Alvast bedankt!
Gaat lekker die verschillende ervaringen, haha. Hier valt name it namelijk helemaal niet smal en Hema juist erg klein. Hoop dat TS er nog uitkomt zo 😉
Lief over het algemeen erg smal en kort, maar niet altijd haha Name it idem dito. Babyface valt ook redelijk klein
Ik heb nu een aantal broekjes van tumble 'n dry, valt hier mooi bij mijn mannetje van 9 maanden is ook geen dik ventje, zal nu rond de 8 kilo zitten denk ik . Verder vind ik het moeilijk, was ook altijd opzoek voor mijn 2 oudste jongens en nog steeds vin dik het moeilijk om broeken voor ze te vinden.
Hier broeken van de Hema met verstelbaar elastiek erin. Bevalt prima. En shirtjes van de Hema gaan ook prima. Verder is het af en toe gewoon goed zoeken in de winkels.
Bedankt voor jullie reacties! Hema heb ik de eerste maanden gehad en kwam er helaas al snel achter dat dit veel te breed is :x jammer want leuke prijzen en leuke shirts! Woon in een dorp en moet toch wel minimaal 30 minuten rijden naar een plaats waar ze prenatal enz... hebben. Dus even snel neuzen en eventueel ruilen is ook niet zo makkelijk Heb in de buurt wel een tuunte en ter stal. Zal daar eens kijken.
Nou, denk dat ik maar eens ga shoppen op marktplaats! Even verschillende merken proberen. Helaas heeft hij qua maat ene keer 74 en soms 80 Maar denk dat iedereen dat probleem ook wel herkent
ik heb een broek van noppies maat 74 gekocht voor mijn zoontje (10 kilo) en die past hij niet. De broek is een keer aan geweest, maar verkoop hem nu....dus bij intresse laat het even weten dan kan ik je foto's mailen.
Zoontje is nu 11 maanden, nog net geen 9 kilo en maar 73cm.. Ik vind Frendz van V&D fijn, Name it, Noppies, Mexx en verder heeft hij behoorlijk wat van Next.. valt op zich niet smal maar zit hem wel mooi. Hij past nu nog in de truitjes 3-6 maanden (hihi) en hij draagt ook de 6-9 maar die zitten ruim.
Ik vind Noppies heel smal (en klein) vallen. Mijn dochtertje is zeker niet tenger, dus daarom best een kwelling voor haar om een jurkje aan te trekken. Dit jurkje bijvoorbeeld
Ducky Beau valt heel smal. Ik weet niet waar je woont maar in Eindhoven zit een kinderoutlet waar je dat merk voor 50-70% korting krijgt. Blijft ook nog eens heel lang mooi! Zara broekjes vallen ook vaak smal, shirtjes vind ik weer heel wijd.