Onzekerheid bij man

Discussie in 'De lounge' gestart door fopspeentje, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    https://www.facebook.com/nnnails.nl
    West- Brabant
    Helemaal eens met de voorgaande reacties.

Waar blijft de reactie van TS?

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

die is het vast niet met de reacties eens ;)

3. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    een beetje kortaf, maar zou je ook niet een tikkeltje onzeker worden als je man met 2 vrouwen vrienden zou zijn? ik wel

4. knap

knap Niet meer actief

Ben het ook met de meeste reactie.s eens.

Ja kan wel vriendschap tussen mannen en vrouwen maar hoe vaak lees je niet dat het uit eindelijk als nog verkeerd afloopt. En t.s ik ken weinig mannen die gevoelens bespreken met juist vrouwen. Ja misschien hun moeder zus.

Mijn Lat zou ook zeker niet blij zijn als er een man hier zou komen. Hij zou mij wel vertrouwen.Maar zou hij die man vertrouwen.??

Zou het contact dan ook minimaal maken.

En zegt jou man echt elke dag dat hij van je houd??? Lijkt me zaai worden haha.

5. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

daar ben ik het totaal niet mee eens, een vriendschap gaat na mijn idee verder dan "uiterlijke kenmerken" of "seksuele" aantrekking. ik kan met een mannelijke vriend net zon spirituele band hebben als met een vrouw.

maar voor de ts, ik zou wel wat minder afspreken met R en misschien lekker uit eten gaan met je man of een uitstapje na het bos enz.

6. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

als ik uit eigen ervaring mag spreken, die mannen willen toch stiekem meer, al zeggen ze van niet...ookal is het voor jouw puur vriendschap een man denkt niet alleen met zijn hoofd (helaas) ik denk dat jouw man dat ook weet, en jouw wel vertrouwd zoals hij aangeeft, maar die mannen niet.
    dus helaas heb ik als net als een aantal andere dames het advies om de vriendschappen zo oppervlakkig mogelijk te houden en af en toe, niet dagelijks of meerdere dagen per week.
    los daarvan vind ik dat die vriend R weinig respect toont om na bedtijd van je man te blijven zitten, als hij over zijn gevoelens wilt praten is het wijzer om dat dan gwoon overdag te doen, want misschien vind jouw man het wel fijn als je gewoon bij hem komt liggen..

7. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Jullie waren al super goed bevriend blijkbaar.
    Maar in TS haar geval zijn die oude vrienden opnieuw in hun leven gekomen (wat ik begrijp) nadat de relaties over zijn gegaan (?)
    Vind ik toch wel een heel ander verhaal.
    En misschien even over hen gelezen, maar het gaat hier ook niet over haar beste vrienden neem ik aan.
    1 van de 2 spreekt ze wel mee af, maar haar man kent die vent niet eens EN ze hebben vroeger gevoelens voor elkaar gehad. (ookal is er verder nooit wat gebeurt, gevoelens waren er, anders ben je niet een soort van exen van elkaar)

Ik snap haar man echt volkomen!

Die andere kent haar man dan zelf ook en vind hij blijkbaar ook iets minder erg.

Maar idd TS wat iedereen al zegt. Het is heel simpel. Spreek alleen met ze af als je vriend er ook bij is. Sowieso elke dag met een andere man afspreken is wel erg gek. 90% van de mannen hebben daar echt wel een bedoeling bij en dat weet jou vriend ook wel!

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    +1 hechte vriendschappen zonder benefits zijn volgens mij niet mogelijk..

Deel Deze Pagina