En dan niet een paar, nee over m'n hele buik zitten donkere haren van zo'n 1/1,5 cm .. Not charming. Ik had eerder wel wat haartjes maar nu is het echt enorm veel. Iemand enig idee waarom dit gebeurd?
Oh echt? Dus ik ben niet alleen! Wat fijn haha dankjewel ! Trekt na de zwangerschap weer gewoon weg? Dankjewel voor je reactie dit lucht me enorm op!
hihi, ik heb ook veel haartjes op men buik nu , wel lichte maar dat is omdat ik blond ben waarschijnlijk . precies een soort donslaagje over heel men buik.
Ik ook, ondanks dat ik donker ben zijn het lichte haartjes. Lekker warm laagje voor het huisje van ons beebje
Hier ook een harige buik Toen ik het zag schrok ik ook, voel(de) me net een man haha.. Na de bevalling (ongeveer een maand erna) begon het weg te gaan, opnieuw zwanger geworden en toen werden het er nog meer. Vind het geen mooi gezicht maar ach, ik ben nu bevallen en wacht vol spanning tot ik mijn wilde haren verlies Ik ben lichtblond maar helaas zijn de haren op m'n buik vrij donker, maakt het nóg minder charmant maar het hoort erbij. Gelukkig trekt het weer weg, anders had ik echt gaan scheren/waxen!
Hier ook een donskleedje op me buik en van die leuke zwarte haartjes hahaha ik ben blond!!!! Leuk he die hormoontjes
Ik ook! Ik heb er 2,5 jaar geleden ook een topic over gestart en iedereen zei dat ze wel weg gingen maar ze zijn niet weggegaan na mijn vorige bevalling hoor, ze zitten er gewoon nog steeds!
Haha heb ik ook! Veel dons haartjes op me buik.. Ik merk wel dat me been haar nu veel langzamer groeit dan normaal En normaal is mijn arm haar ook best veel en lang en nu is het echt heel kort en veel minder
Hier ook een aap het gaat na de bevalling echt weg! Had dat bij mijn vorige zwangerschap ook en die haartjes zijn ook verdwenen
Dit willen we dan weer niet horen haha. Bij mij zijn de haartjes ook iets duidelijker geworden, niet zo erg dat ik op een man lijkt ofzo maar mooi is anders.
heb het ook, en bij mijn 1e ook waarna het weer verdween. Het zijn blonde haartjes dus anderen valt het niet zo op, maar als ik op mijn rug lig dan zie ik duidelijk een vacht.