Afscheiding/vruchtbaar slijm?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlinder125, Jul 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Voor mijn, vermoedelijke, eisprong had ik weinig afscheiding. Ik had continu zeurende buikpijn.
    Zondag were de pijn erger en had ik er erg last van tijdens lopen. De volgende ochtend enorm veel witte/crèmeachtige afscheiding. Ook vanochtend heel veel tegelijk. Nu is mijn afscheiding doorzichtig.
    Wat denken jullie hiervan?

2. Jemima

Jemima Bekend lid

Mar 7, 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Als je nu doorzichtig rekbaar slijm hebt, voelde je waarschijnlijk je eitje groeien. Je slijm geeft nu in ieder geval aan dat je eitje binnekort gaat komen :)

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Klinkt inderdaad als vruchtbaarslijm, en zoals mijn voorganger zijn, waarschijnlijk voel je je eitje groeien. Aan de klus dus! :D Veel plezier!

4. Vlinder125

Maar waar komt dan de witte afscheiding vandaan? Ik dacht namelijk dat die na de eisprong kwam.
    Het is geen rekbaar slijm, dit heb ik eigenlijk nog nooit echt gehad. Wel is het doorzichtig.

5. Jemima

Jemima Bekend lid

Mar 7, 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Nee net na je menstruatie heb je ook wittige afscheiding. Gaat van geen naar wit naar vruchtbaar en dan weer wittig :)

6. Vlinder125

Op het moment dat m'n buikpijn begon (voor eisprong) had ik geen afscheiding. Op de dag dat de pijn erger werd was het dik en wit en nu de pijn over is, heb ik even doorzichtig gehad. Nu weer niks.

7. Vlinder125

En ni weer dikke korrelige afscheiding. Maar een klein beetje.

Share This Page