Onzekerheid.. Gaat hij vreemd?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Choc, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Mee eens!

    Als ik jou was, zou ik minstens enkele dagen elders gaan logeren, of hem desnoods aan de deur zetten totdat hij eerlijk is, en hem rechtuit uitleggen wat je denkt. Volg je gevoel meid, hier is echt iets niet pluis.
    Verder even geen contact houden, als hij je graag ziet, zal hij alles doen om je terug te krijgen. Anders weet je genoeg, lijkt me.
    Veel sterkte!
     
  2. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Alle alarmbellen gaan rinkelen. Kijk vannacht als hij slaapt eens in zijn whatsapp, dan kan hij ook niets wissen.
    En anders gewoon naar je moeder gaan hoor! Sterke meis.
     
  3. Manyi

    Manyi Bekend lid

    3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Ik sluit me aan bij alles wat hier gezegd is.
    Hier klopt iets niet punt.
    Het lijkt mij een enorme k*t situatie op zijn zachts gezegd.
    Meis kies voor je kinderen en jezelf.
    Heel veel sterkte
     
  4. Emma73

    Emma73 Actief lid

    19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het klinkt nogal vreemd allemaal

    Ik zou je instinct vertrouwen in dit geval
     
  5. 27mama

    27mama Bekend lid

    8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Grote kans dat ie vreemd gaat ja. Mijn ex deed hetzelfde.

    Ben er helaas te laat achter gekomen.... Nu draagt mijn dochtertje zijn achternaam.... terwijl hij allang het bed en andere plaatsen had gedeeld met verschillende scharreltjes.

    Praat hierover met mensen uit jouw omgeving. Zij kennen hem ook.
     
  6. Miepske1980

    Miepske1980 Fanatiek lid

    29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Sorry dat ik het moet vermelden, maar dit komt mij maar al te bekend voor. Ik ben door 2 exen bedrogen ( 1 korte relatie en 1 na een relatie van 13 jaar). Ik lees bij jou heel veel signalen die op iets negatiefs wijzen.
    Mijn ex-man heb ik toendertijd ook geconfronteerd met de signalen die ik zag. Maar een eerlijke reatie kreeg ik niet. Hij was boos op mij, hoe kwam ik erbij om zoiets te denken. Tot hij een keer in de fout ging en zijn e-mail box per ongeluk open had laten staan (een geheim account waar ik niet van op de hoogte was). Er stonden allerlei berichten in van zijn vriendin, waarin het overduidelijk was dat ze een relatie hadden (spraken zelfs over samenwonen!). Ik heb de berichten doorgestuurd naar mijn account en de laptop daarna onder zijn neus geschoven, toen kon hij er niet meer onderuit & een half jaar later was de scheiding definitief... Helaas wel een dochter die ook de dupe was van dit alles.

    Het meest vervelende voor jou is dat je zwanger bent en dat er behoorlijk wat onzekerheden zijn wat betreft je relatie... echt rot! Maar je moet sterk blijven en zorgen dat je duidelijkheid krijgt. Zo te lezen gaat je man je dat niet geven, net als mijn ex.... Klinkt achterdochtig, maar als ik jou was zou ik toch bewijs gaan verzamelen,. Niet bij ieder ding wat je tegen komt je man ermee confronteren, maar alles rustig op zijn beloop laten. Als je man je bedriegt loopt hij uiteindelijk tegen de lamp. En misschien zijn er anderen die meer weten, vrienden of collega's... Dat was in mijn situatie ook kwam ik achteraf achter
     
  7. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Reusachtige alarmbellen.. Zou me eerlijk gezegd echt verbazen als het niet zo is.. :(
     
  8. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Nee, dit is echt onacceptabel. Maar dat weet je al.

    Ik zou nog eens heel goed nadenken over hoe verder
     
  9. Audrey2014

    Audrey2014 Actief lid

    24 dec 2013
    335
    7
    18
    NULL
    Flevoland
    Zoals t bij mij overkomt word dit er echt niet mooier of beter op
    Duidelijk keuze stellen - merk je ook maar een grijntje van zn vreemdgaan gedoe of die smsjes dan per direct de deur uit trappen.

    Meeste mannen leren niet anders dan dat je de deur goed wijst
    en dat je ze echt even op hun donder geeft
    als tie niet van je houd of om je geeft komt tie niet meer terug denk ik - maar ja wat heb je dan ook aan zo'n vent?


    Wel heel rot van de tijd waar het zich in afspeelt
    tijdens je zwangerschap en dan ben je ook nog best wel ver..
    maar ja of je gelukkiger word om je zo rot te voelen?

    Hormonen kunnen t inderdaad versterken
    maar ik denk dat je helemaal goed zit hoor !
    Jammer genoeg wel..
     
  10. Me26

    Me26 Fanatiek lid

    29 sep 2012
    4.742
    719
    113
    Dit is niet goed!
    'k zou tijdje ergens anders heengaan en hem duidelijk maken dat het zo niet verder kan. Los van het feit dat hij ook vreemd gaat, is zn gedrag zo ie zo grenzeloos....
     
  11. MamaZE

    MamaZE Niet meer actief

    Ik sluit me bij de rest aan. Dit moet ontzettend moeilijk voor je zijn..maar ook ik denk dat je gevoel goed zit. Confronteer hem hiermee, en accepteer geen dominante opmerkingen. Die maakt hij alleen zodat hij eronder uit komt en het bij jou neer kan leggen. Zodat jij gaat twijfelen. Niet doen meid!! Hoe moeilijk het nu ook is, wees je er van bewust dat je sterk bent en je je niet zo laat behandelen door hem.

    Ik wil je heel veel sterkte wensen! Knuffel!!
     
  12. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.018
    994
    113
    Vrouw
    Kom in ieder geval voor jezelf op. Blijf niet bij een kerel die je zo'n gevoel geeft. Bah bah bah.

    Al is het nog zo moeilijk, jij komt er uiteindelijk bovenop en vindt een man die je wel waard is. Want zo dient niemand behandeld te worden!

    Ik had al een x gereageerd, maar nog maals; HEEL VEEL STERKTE ♥
     
  13. Queeny

    Queeny Bekend lid

    29 okt 2013
    891
    0
    0
    Wat een kl*te situatie. Ik denk dat het zowiezo geen zuivere koek is wbt telefoon afschermen, dat vreselijke verhaal over die verjaardag. Bah!
    Maar wat ik echt schokkend vind is dat als je met hem wilt praten dat hij boos wordt en agressief met spullen omgaat. Dit is echt idioot en niet te accepteren gedrag. Je hebt al een zoontje, denk aan hem en de kleine die op komst is.
    Het is toch te verschrikkelijk voor woorden dat je het betuigt dat er helaas al zo veel gesneuveld is....
    Denk goed na! Je leeft maar 1 keer ook voor je kinderen. Wil je dat kostbare leven invullen met iemand die alleen maar voor zichzelf leeft, of een leven waarbij je ontspannen kan genieten in alle opzichten.
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe!
     
  14. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.597
    5.862
    113
    Heel eerlijk? ik denk dat je wordt bedonderd waar je bij staat. Voor mij een zeer herkenbaar verhaal, van A tot Z.
    Overigens, iemand die niet schuldig is aan vreemdgaan lacht je zorgen weg en zou desnoods zijn telefoon in je handen drukken als dat je gerust zou stellen. Boos worden en agressief gedrag vertonen doen ze op het moment dat ze zich betrapt voelen. Sterkte!
     
  15. kimmiikim

    kimmiikim Fanatiek lid

    26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met je meis?
    Wat een kl*te situatie.

    Wil je veel kracht toewensen en het enige wat ik wil zeggen ia; doe waar jij je goed bij voeld en waar jij gelukkig van word!
     
  16. Sanne1985

    Sanne1985 Niet meer actief

    Buiten het feit dat ik denk dat hij vreemd gaat, komt je vriend op mij ook over als een hele nare vent :(

    Ik zou een paar nachten naar jouw moeder gaan, en kijken of het hem spijt. En als hij dat daadwerkelijk heeft, zou ik eisen om heel hard aan hemzelf te werken, dmv therapie oid. Want dit is echt geen gezonde relatie + je moet ook aan je kinderen denken! Die krijgen dit voorbeeld ook mee..
     
  17. Smurf1985

    Smurf1985 Niet meer actief

    Ach meid,wat een nachtmerrie toch...

    Ook ik kan je zeggen dat dit geen normaal gedrag is,ben helaas ervaringsdeskundige en ben er uiteindelijk met 38 weken zwangerschap alleen voor komen te staan.

    Je gevoel geeft dit niet voor niets aan,zijn gedrag is niet voor niets zo agressief,wanneer er echt niets aan de hand zou zijn,zou hij er alles aan doen om je gerust te stellen..

    Meid,ik zou zeggen,kies voor jezelf want hier wordt je niet gelukkig van.

    Heel,heel veel sterkte en kracht gewenst!
     
  18. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vraag me ook af hoe het met je gaat meis..
     
  19. Mamajen

    Mamajen Bekend lid

    8 nov 2013
    634
    1
    0
    Hey Choc, hoe is het nu? Ben je al wat wijzer?
     
  20. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat?
     

Deel Deze Pagina