Onzekerheid.. Gaat hij vreemd?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Choc, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanmama

    liefsvanmama Niet meer actief

    Dit verhaal klopt voor geen meter! Zelfs al zou hij niet vreemd gaan, het is geen gezonde relatie.

    - hij zou het rot moeten vinden dat jij twijfels hebt. En je moeten overtuigen dat er niks aan de hand is.
    - niet alleen geen wachtwoorden geven, maar met de rug van de telefoon naar je toe zitten, dat klopt gewoon niet.
    - die opmerkingen gaan te ver, ook al zijn het maar opmerkingen.
    - spullen kapot maken is óók agressie! Je voelt je toch bedreigd? Je durft geen gesprek aan te gaan omdat ie anders weer spullen kapt maakt.
     
  2. Lovely123

    Lovely123 Fanatiek lid

    28 nov 2013
    1.248
    224
    63
    Leiden
    Wat een ellende zeg:x

    Eerlijk gezegd.. Ga weg bij die vent.
    Zo dien je niet behandeld te worden!
    Hij gaat gewoon vreemd, dat is wel duidelijk.
    En er zijn maar weinig vreemdgaande mannen die het ook daadwerkelijk toegeven.
    Dus waarschijnlijk zul je nooit het bewijs hebben of je zou hem dan op heterdaad moeten betrappen.
    Maar vaak zijn dit soort mannen zo doortrapt dat je dat niet snel gaat lukken.

    In een eerlijke relatie kan je gewoon in elkaars telefoon en/of facebook kijken omdat je niks te verbergen hebt voor elkaar.
    Ook agressie is niet normaal!

    Veel sterkte meid!
    Hou de eer aan jezelf en laat je zo niet behandelen!
     
  3. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoe gaat het nu met je??
     
  4. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    Jeetje meid......
    Dit zit hoe dan ook niet goed. Of hij nou daadwerkelijk met iemand het bed in is gedoken of niet - opmerkingen als "ik zou .... wel willen ..." kunnen gewoon ECHT NIET.

    Er is altijd zoiets als respect.
    En hij toont gewoon geen respect voor je. Geheimzinnig doen, zulke opmerkingen...nee, dit is geen liefdevolle en respectvolle relatie.

    Ik zou er echt voor kiezen om je eigenwaarde te bewaren. En je kinderen te laten zien dat je het nooit moet pikken, van niemand niet!, dat ze je zo behandelen.

    Sterkte meid. Hou de eer aan jezelf.
    Hij zwakt je af....hou jezelf sterk!
     
  5. Senna84

    Senna84 Actief lid

    11 jan 2012
    443
    0
    0
    sorry maar jij vraagt je af of hij vreemd gaat? Natuurlijk gaat hij vreemd! Het verhaal van de telefoon was voor mij al voldoende geweest.

    En jezus dat als je 32 weken zwanger bent.

    Ik sta god dank niet in je schoenen maar voor mij was het echt klaar geweest. Das toch geen vent die vreemd gaat terwijl jij zwanger bent, wat een eikel!

    Ik weet dat het voor mij makkelijk is om te oordelen, zit niet in jouw situatie, maar kom op zeg, je moet echt genoeg eigenwaarde hebben om hem de deur uit te zetten.

    Daarbij komt dat wantrouwen al voldoende is wat mij betreft. Als ik mijn man niet meer vertrouw dan is het klaar voor mij. Of ie nou vreemd gaat of niet dan zit er echt iets niet goed in je relatie....

    Heel veel succes en sterkte met de keuzes die je gaat maken voor nu en in de toekomst en bedenk je, je bent altijd sterker dan je zelf denkt.....succes!
     
  6. daphnev85

    daphnev85 Niet meer actief

    Vreemd... geen reactie meer van Choc? Nochtans wel online geweest?

    Hoe gaat het nu meid?
     
  7. MamaMe

    MamaMe Niet meer actief

    Ben ook benieuwd, hoe is het Choc?

    Is ze wel weer online geweest?
     
  8. daphnev85

    daphnev85 Niet meer actief

    ja gisteren avond rond 22u. Ik hoop dat alles goed met haar gaat.
     
  9. Pluisjee

    Pluisjee Fanatiek lid

    15 mrt 2012
    4.592
    19
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik ook ben benieuwd ?!
     
  10. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Ik was ook benieuwd en heb een paar dagen gekeken of ze online is geweest en dat was elke dag zo. 8 berichten en verder geen reactie meer, dit wordt vast weer zo'n verhaal met open einde.
     
  11. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ben er ook bang voor..
     
  12. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dat denk ik ook !
     
  13. Jammer.....
     
  14. Niena01

    Niena01 Bekend lid

    3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Meis kies voor jezelf je bent dit niet waard. Sterkte
     
  15. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wat een eikel. Meid, ik zou dit niet vertrouwen.
    Ik zou je moeder vragen om te komen, of je schoonmoeder of schoonvader als dat kan en als hij thuis is op de man af vragen dat hij nu (zonder dat hij iets kan wissen) zijn telefoon geeft of anders ga je met je moeder mee naar huis en is dat het bewijs dat hij dingen voor je verbergt. Gewoon voor een voldongen feit zetten. En omdat hij net dingen stuk maakt als hij boos wordt is het beter dat een derde partij erbij is als dit gebeurd.
     
  16. Ramona1982

    Ramona1982 Bekend lid

    26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    wat een triest verhaal en wat een galbak van een vent zeg... die verdiend een schop onder zijn reet. bah
     
  17. Lim

    Lim Niet meer actief

    Je wilt hem niet confronteren omdat hij misschien spullen kapot maaky omdat hij boos word?! Wat kan jou dat schelen, het zijn maar spullen. Die spullen moeten niet belangrijker zijn dan jij.

    Ga desnoods een nachtje naar je ouders om hem tot nadenken te zetten. Als je erachter komt dat hij idd vreemdgaat dan is het toch einde relatie?! Zelf moet je ook gewoon volhouden! Je laat toch zeker niet over je heen lopen.

    Dr. Phil heeft ooit iets gezegd waar ik het mee eens ben: Er is geen definitie van vreemdgaan, maar voor hem is de definitie van vreemdgaan; wanneer je iets met een ander doet waarvan je niet wilt dat je partner het ziet / erachter komt.
     
  18. Mrs Blossom

    Mrs Blossom Bekend lid

    12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dit! Zo blij dat iemand dit weer eens noemt! Voor de een is filmpjes kijken of fantaseren over een ander al vreemdgaan, voor de ander ligt die grens pas bij echte seks. Gaat erom dat je elkaars grenzen kent en die respecteert.
     
  19. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beetje jammer dat TS niks meer van zich laat horen.
     
  20. Dayna

    Dayna Fanatiek lid

    3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net het hele topic gelezen en ben ook erg benieuwd hoe het nu met je gaat?!
     

Deel Deze Pagina