Onzekerheid.. Gaat hij vreemd?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Choc, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

    mnonc Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd hoe t gaat.. al heb ik zo'n onderbuikgevoel dat dit topic niet echt waar is..
     
  2. Lim

    Lim Niet meer actief

    Misschien dat het in zekere zin wel waar is, maar een beetje aangedikt?
    Vind het raar dat je hier zo'n verhaal doet en niets meer van je laat horen. Dat betekend voor mij dat ze erover heen is en gewoon verder gaat met haar man/vriend. Misschien dat ze dat niet durft te vertellen?
    Ik verwacht in ieder geval geen update meer..
     
  3. daphnev85

    daphnev85 Niet meer actief

    Ze is niet meer online geweest sinds 23 februari, weer 9 pagina's vol geschreven voor niets! :$:p
     
  4. Spruitemoeder

    Spruitemoeder Bekend lid

    10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elke keer als dit topic weer ge-upt wordt denk ik, snel kijken! Hoe zou het gaan?!
    ......
    Misschien is ze wel razend druk met verhuizing etc.
    Als het mij zou overkomen bleef ik daar geen uur langer!
    Dus ik ga nog even van het beste uit...
     
  5. Dayna

    Dayna Fanatiek lid

    3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kijk ook ff elke dag.. maar helaas..
     
  6. Lim

    Lim Niet meer actief

    Voor mij bevestigd het dat ze gewoon verder is met haar vriend/man. Denk dat zedit niet durft te zeggen. Jammer dat we helemaal niks meer gehoord hebben
     
  7. Elektraxx

    Elektraxx Actief lid

    26 jul 2013
    105
    0
    0
    Achterhoek
    Vaak zit je gevoel toch juist...
    En als hij niks te verbergen heeft, hoeft hij toch ook niet zo stiekem te doen en kan hij alles laten zien..

    Kom op voor jezelf, je bent veel meer waard dan al zo lang in onrust moeten leven!! Keep your head up.
     
  8. Summer1987

    Summer1987 Bekend lid

    18 apr 2012
    583
    0
    16
    Jammer dat ze niet meer gereageerd heeft..
    Misschien heeft ze dit bericht in een verdrietige bui gepost, en gaat het nu weer wat beter..

    Ik heb waarschijnlijk niet het antwoord dat je wil horen maar: Ik denk dat het foute boel is. Ik herken zoveel van dit gedrag..Mijn ex deed dat ook.
    Naar eigen zeggen was er nooit iets aan de hand.
    Inmiddels ben ik alleen, hij heeft al een nieuwe vlam..waar hij al langer contact mee had.
    Toen we net uit elkaar waren heb ik ook berichten van hem gevonden die nogal respectloos waren.
    Als je het mij vraagt is dat wat hij op die verjaardag gezegd zou hebben ook nogal respectloos...
    Veel sterkte.
     
  9. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jammer jammer jammer..
     
  10. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Hoe gaat het ondertussen met je TS?
    Ik hoop dat alles oké is?
     
  11. snoepje84

    snoepje84 Niet meer actief

    Sorry hoor maar als ik t zo lees lieve meid is t een vent die echt de hort op gaat. Ik moet je heel eerlijk bekennen. Mijn man was ook zo. Telefoon continu bij hem ik mocht er nooit inkijken. Nam hem mee naar de douchen overal. Was soms 3 kwartier op de wc. Toen was de maat voor mij vol. Na vaak genoeg met hem te praten heb ik me biezen gepakt en ben weg gegaan na veel geslijm en gekwijl van hem ben ik terug gegaan en ja hoor amper een maand later weer dezelfde tafarelen.

    En toen was ik mezelf niet ik vertrouwde die rot whatsapp niet meer van hem en die facebook al helemaal niet. Hij moest per direct zijn facebook van mij verwijderen. Mijn broer die echt niet een van de makkelijkste is heb ik op de hoogte gehouden van wat er speelde. Hij wordt in de gaten gehouden en owee als hij iets flikt wat niet door de beugel kan dan is het over. Of ik nou zwanger ben of niet. Ik ga niet me leven voort zetten met een dolle hond die zijn slurf niet in bedwang kan houden. Opgesodemietert met zulke mannen. Voor hem 10 andere... Want geloof t of niet lieve schat zo denken zij ook. En uiteindelijk hebben zij dat beeld geschetst dat we nu zo denken zij hebben onze vertrouwen kapot gemaakt. Ben er ook echt klaar mee.
     

Deel Deze Pagina