eisprong??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gate, 11 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gate

gate Bekend lid

12 jun 2014
    726
    508
    93
    Hallo allemaal,

nadat ik in juni onverwacht zwanger werd, en die zwangerschap eigenlijk ook meteen weer over was, hebben mijn vriend en ik afgelopen week besloten om de bescherming achterwege te laten om te kijken wat het ons zou brengen.
    Nu merk ik dat ik toch wel ermee bezig ben en in de gaten hou hoe mijn cyclus loopt.
    Zo moet deze week ergens mijn eisprong zijn (waarschijnlijk dit weekend) en zijn we afgelopen donderdag nog intiem geweest. Nu merk ik dat ik vandaag meer last heb van witte afscheiding, maar wat betekend dit nu? Is mijn eisprong dan al geweest, omdat het toch eerst doorzichtig moet zijn? Of moet ie dan toch nog komen??

Ik ben benieuwd naar reacties!

2. eefke

eefke Lid

14 nov 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi!
    gebruik je ovulatie testen?

3. shelke

shelke Lid

4 jul 2014
    59
    0
    6
    didfenspeciaalzaak
    Ik merk nooit iets aan het slijm. Is eigelijk nooit verschil in.
    Ik gebruik ovulatietesten dus weet wel ongeveer wanneer mn ei is.

4. gate

gate Bekend lid

12 jun 2014
    726
    508
    93
    Bedankt voor de reacties!

Nee ik gebruik geen ovulatietesten, zoals ik al zei hebben we pas afgelooen week besloten om geen bescherming meer te gebruiken. En eigenlijk willen we er ook niet zo heel bewust mee bezig zijn en kijken wat er gebeurt, maar ja.... maar daarom gebruik ik geen testen.

ik merkte sowieso al iedere maand dat ik halverwege de cyclus meer witte afscheiding heb en heb dat altijd in verband gebracht met de eisprong, maar of die dan al geweest is of nog moet komen weet ik dus niet....

Deel Deze Pagina