Onzekerheid heerst! :-(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bonkie, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Bedankt allemaal :) Vandaag was de test zeer positief en ook de bloedtest gaf zwanger aan :-D

Deze mag op slot van mij hihihi!

2. frieda333

frieda333 Lid

12 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

misschien kunnen jullie mij ook helpen, ik word namelijk echt onzeker...
    Ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil. De eerste 3 maanden was ik keurig na 31 dagen ongesteld. Voelde het echt op de minuut. Vorige maand waren het 33 dagen. Maar nu zit ik inmiddels al op 38 dagen. Al 4 testen gedaan. Allemaal negatief. De laatste etos-test was een heeeeeeeeel vaag streepje, misschien wilde ik het wel zien. Heb eigenlijk geen symptomen.Af en toe een steekje in mijn borsten en lichtje steekjes in mijn onderbuik. Weet echt niet waar ik aan toe ben. Ga donderdagochtend maar weer testen....
    Hebben jullie hier ervaring mee?
    Let me know!

liefs
    frieda

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Frieda; beetje zelfde verhaal als Bonkie lijkt wel.. je cyclus kan toch wat langer zijn maar je zou ook heel goed zwanger kunnen zijn.. in verhouding met vorige wk ben je nu 5 dagen overtijd, en kan testen nog wat vroeg zijn..
    Ik zou idd even 2 dagen wachten en het dan nog een keer proberen, mocht het dan nog niet duidelijk zijn.. even een bloedtest vragen bij de HA; dan heb je in elk geval duidelijkheid!
    Heel veel succes!
    enne.. als je een eigen bericht aanmaakt krijg je vast meer reacties en steun.. succes!

4. Bobi

Bobi Actief lid

3 apr 2010
    105
    0
    0
    :D:D:D Go Bonkie, go Bonkie, go Bonkie, GO!!! :D:D:D

Congratulations!

5. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Hoi frieda
    je cyclus is nooit helemaal zuiver, maar je kan eventueel een bloedtest aanvragen bij de huisarts. Er zijn vrouwen die maken pas later voldoende hcg aan om een test positief uit te laten wijzen.
    Succes

6. frieda333

frieda333 Lid

12 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties! Ga gewoon maar weer afwachten! Hoe maak ik een eigen bericht aan? Ben nieuw hier...

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Hai frieda, onder in het scherm van zwanger worden staat een icoontje nieuw onderwerp aanmaken. Daar kan je een nieuwe topic openen

8. wendytje1982

15 nov 2009
    6
    0
    0
    afdelingsassistente
    heerlen
    moet officieel morgen ongi worden dus we will se:D
    ik hou jullie op de hoogte.
    vergeet niet dat iedere vrouw anders is , loop ondertussen bij een arts en zij zegt ook alles is mogelijk iedere vrouw is anders qwa zwangerschappen..
    ik begrijp wel wat je bedoeld :D
    thnx

groetjes wendy

Deel Deze Pagina