Ik wil graag weten of ik nu van een ongesteldheid kan spreken. Ik ben vandaag een "beetje ongesteld" geweest. Het is een beetje bruin sorry voor de omschrijving. Later zat er een klein beetje rood bij. Wie kan mij helpen, kan ik nu van een ongetseldheid spreken of niet. Ik weet het echt niet meer. Ik hoef niet eens een tampon te gebruiken, vroeger met en voor de pil had ik gewoon een echte ongesteldheid, Ik ben nu al vijf maanden aan het klieren, maar het wil maar niet op schieten. Heeft het zin om een test te doen? Help mij alsjeblieft, groetjes een wanhopige ](*,) lucky.
Hi Lucky, Ik heb exact hetzelfde gehad bij ronde 5. Héél weinig, bruin en ik hoefde ook niets te gebruiken. Toch is dat een menstruatie. Wellicht nog door het ontpillen. Ik heb voor de zekerheid een testje gedaan (op aanraden ha), maar deze was negatief. Op dit forum zijn meer vrouwen die dat hebben. Helaas niets aan te doen. Suc6
je kunt een testje doen,dan weet je het zeker.of heb je al eerder getest? ik heb zelf sinds ik gestopt ben met de pil ook 1 dag heel weinig bruinverlies wat dan een dag later pas doorzet in een echte ongesteldheid. ik hoop het natuurlijk wel voor je he!
Ik heb een paar maanden geleden voor het laatst getest. Misschien maar een testje wagen? Het probleem is dat het bij mij nooit echt doorzet in een gewone ongesteldheid. Als ik geluk heb dan heb ik twee dagen een heel klein beetje. Misschien moet ik ook niet te veel klagen, maar ja, ik wel het natuurlijk ook wel graag.Groetjes lucky.
ik zou dan nog een testje doen hoor,hoe voel je je? je kunt ook naar de huisarts en dan even bloed af laten nemen,daaraan valt het volgens mij toch ook te zien?
Ik heb last van; pijn in mijn buik (onder mijn navel) , steken bij mijn lies , gisteren was ik heel erg moe . Groetjes Lucky.
morgen er maar een gaan kopen, ben bang voor de teleurstelling. Ik had trouwens ook toen ik naar het toilet ging voor mijn grote boodschap nogal last van een soort konijnenkeuteltjes. Sorry voor de omschrijving maar hebben jullie dit ook weleens gehad?
ik heb 3 dagen alleen maar bruin verlies gehad heel licht en mijn test was negatief dus reken dat maar als mijn ongie en ga nu op naar ronde 3! liefs
hallo! Ik heb dit dus ook gehad! Na een cyclus van 52 dagen werd ik dus "ongi". Maar inderdaad 4/5 dagen bruinverlies en 's ochtends soms heel iets rood bloed erbij. Ik heb het wel als een ongi gerekend. Maar sinds gister heb ik zo af en toe weer iets bruin verlies...geen idee wat dit nu is?! Niet bij elk wc bezoek, maar zo af en toe.. heel raar. een idee?
Niemand? Het is nu dag 17 voor mijn 2e cyclus, das toch te vroeg voor de volgende ongi! En ik heb ook nog geen eisprong gehad (niet dat ik weet), net getest met ovulatietest, maar het bruin verlies is ook geen teken van een eisprong, gaf geen 2e streepje!
lucky ,al getest? marsab,mijn 1e cyclus zonder pil was 22 dagen. ik weet niet of je dat bruinverlies als ongesteldheid moet rekenen,bij mij was het echt duidelijk mn ongesteldheid. misschien toch n testje doen dan?
Ik heb de test gedaan, en niet zwanger. Helaas de volgende dag wat bruinverlies en een beetje rood. Nu ben ik dus ongesteld. Wel jammer, maar ik heb nu al meer bloed dan al de andere maanden bij elkaar. Bedankt voor de steun en op naar de volgende ronde. Groetjes lucky.
Zoals jij het omschrijft heb ik ook al een aantal keren gehad. Schijnt dus toch een normale ongesteldheid te zijn.