Hallo dames! Zoals de meeste van jullie die hier berichtjes posten, ben ik best onzeker over de naam. Je wilt het heel graag goed doen voor je kindje, je geeft de naam tenslotte voor de rest van zijn leven mee. Nu hebben we al een hele tijd de naam Jay in ons hoofd, hebben proefkaartjes en alles al laten maken, en wij vinden het erg stoer en leuk klinken en staan met de achternaam. ( jayden dan bijvoorbeeld gaat hem zeker niet worden, te lang) Ik ben nogal een onzekere miep op dat gebied en kan me best aantrekken wat andere vinden. Nu hebben we ook gesproken over het rijmen op de naam Jay (gay). In hoeverre zouden jullie dit laten beinvloeden erop? als ik kijk op internet worden er best wel wat "jay's"geboren, meer als wat ik dacht, dus in dat opzicht is het geen hele rare naam toch?! Kunnen jullie mij gerust stellen?! Groetjes!
Het is niet mijn smaak, maar vind het een hele normale naam hoor. Dat gay er op rijmt heb ik nog nooit bedacht Dus nee hoor, leuke naam, niks geks aan. gewoon doen!
ik vindt jay heel erg leuk hoor, en als ze niet kunnen rijmen met de voor naam dan doen ze het wel met je achternaam, en die kun je helaas niet veranderen dus ik zeg doen!
Rijmen op de naam, tja, er is bijna overal wel iets op te verzinnen dus daar zou ik het niet van af laten hangen. Verder vind ik Jay een prima naam, niets mis mee, maar ik ken dan ook een hele leuke Jay en dat maakt de naam automatisch leuk
Ik ben een beetje Jay moe. Jay is opzich een leuke naam. Maar iedereen noemt zijn kind tegenwoordig, Jayden, Jayda, Jaylinn etc. Dan vind ik Kay wat leuker.
Ik blijf Jay ook een hele mooi naam vinden. Ik wou dat ook voor een jongen maar vl dacht ook jay/gay. Denk dat dat echt wel mee valt! Zijn zoveel jongens die jay heten nu Niet teveel twijfelen gewoon doen!
Ik vind Jay gewoon een leuke, vlotte, stoere naam. Niets raars aan, niets mis mee dus En onthoud, op iedere naam rijmt wel wat! Dus daar zou ik me niet zoveel van aantrekken. Op ons dochtertje haar naam rijmt ook iets niet zo leuks, maar vond de naam te mooi om daardoor niet te kiezen.
Leuke naam, en als jullie de proefdruk binnen hebben en het staat leuk en klinkt goed zou ik zeggen gewoon doen!
Het is niet mijn smaak maar zo te lezen vinden jullie hem beiden leuk ! Maak je geen zorgen over dat rijmen want op bijna alles kan gerijmd worden..
Het is niet zo mijn smaak, maar vind het absoluut geen vreemde naam ofzo. Ik ken ook een Jay, maar die spreek je uit als: Djaj Misschien ook iets?
Ik vind het voor een echt Hollands (of blank) niet zo mooi, eerder voor een mixkindje. Vind de naam niet echt fantastisch maar wel oké. Dat rijmen op gay is jammer, maar daar zou ik me niet heel erg door laten tegenhouden.
Het is belangrijk wat jij mooi vind!! (Zei de andere onzekere Miep) Ik moet zeggen dat Jay ook bij ons bovenaan de lijst staat! Dus ik kan niet anders dan zeggen wat een ontzettend leuke en stoere naam!! En aan dat rijmen had ik ook nog niet aan gedacht. Zo kan je met alle namen wel rijmen.
Ik moest niet 1,2,3 aan gay denken. Gay betekend ook vrolijk, zorgeloos! En wat de rest al zegt, van alles is wel wat te maken....Als dit voor jullie de naam is, gewoon doen!