help, de eerste keer temperaturen!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marchatjhe, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marchatjhe

14 apr 2014
    96
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb deze maand voor de eerste keer mijn temperatuur bij gehouden.
    Ik heb mijn ei gevonden, omdat ik ook met ovulatietesten bezig was.
    Maar ik wilde weten of ik kon zien of ik zwanger was.
    Want ze zeggen dat je het kon zien als je temperatuur hoog blijft.
    Maar mijn temperatuur daalt weer snel en ik ben nog niets eens ongesteld. Vrijdag zou ik dat worden als het goed is.

Ik heb gelezen dat je temperatuur pas daalt op de 1ste of 2e dag van je menstruatie

Hieronder mijn temperaturen
    Op dag 12: 35,8
    Op dag 13: 35,5
    Op dag 14: 35,8
    Op dag 15: 35,4
    Op dag 16: 35,4
    Op dag 17: 35,4
    Op dag 18: 35,4
    Op dag 19: 35,5
    Op dag 20: 35,5
    Op dag 21: 35,5
    Op dag 22: 35,3
    Op dag 23: 36,4 hier omhoog
    Op dag 24: 35,8
    Op dag 25: 36,0 terug naar 36 weer
    Op dag 26: 36,1
    Op dag 27: 36,2
    Op dag 28: 36,2
    Op dag 29: 36,4
    Op dag 30: 35,7 hier daalt temperatuur
    Op dag 31: 35,7
    Op dag 32: 35,6 vandaag

Kan ik nu toch zwanger zijn?
    Of is de kans verkeken en door voor de volgende ronde??

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas.

Aan je temperatuur kun je niet aflezen of je zwanger bent, sorry. Je kunt daarmee alleen je eisprong achteraf vinden.

Bij sommigen daalt de temperatuur pas op de 1e of 2e dag van de menstruatie. En blijft de temperatuur dus hoog tot die tijd.
    Bij sommigen daalt de temperatuur al voor de menstruatie.

Kortom: alleen een zwangerschapstest kan duidelijkheid geven. Dus je maakt nog alle kans!

Succes en ik hoop dat je niet ongesteld wordt!

3. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ik vind het lastig om te zien aan je temp of je een ei hebt gehad... Ik heb toen ik zwanger wilde worden ruim een half jaar mijn temp bijgehouden.. maar ik had geen ei.. ben door middel van clomid (medicijn) zwanger geworden.. bij mij zag je toen ik de medicijnen slikte duidelijk mijn ei.. mijn temp ging dan omlaag.. en daarna omhoog.. als ik dan ongesteld werd ging ie de dag voor dat ik ongsteld werd weer omlaag... maar toen ik zwanger was bleef hij hoog! (mijn normale temp was zo rond de 36,4 toen ik zwanger was was ie 37) Ik denk niet dat je zwanger bent... aangezien je niet hele grote verschillen ziet.. maar ik ben geen dokter! succes!

4. marchatjhe

14 apr 2014
    96
    1
    6
    NULL
    NULL
    Oke, dankje voor je ervaring.

Door de ovulatietest en de temperatuur wist ik dat ik 23 mei. Dus op dag 22, mijn ei had.
    Maar omdat hij nu alweer 3 dagen laag is en mijn menstruatie nog niet is gekomen. Wist ik het even niet meer. Omdat je menstruatie 2 weken na de ei komt(ongeveer) zou nou vrijdag mijn nod zijn.
    Maar dan zou mijn temperatuur eigenlijk nog hoog moeten blijven tot vrijdag. Toch??

Deel Deze Pagina