Vanmorgen kregen we heel naar bericht van mijn broer en zijn vrouw. Hun kindje is na 16 overleden. Het is heel erg maar ergens ook een opluchting. Bij de eerste echo zagen ze namelijk al dat er iets mis was. De nekplooi was erg groot. Bij de tweede echo bleek deze te zijn gegroeid. Dat kan duiden op een ernstige afwijking. De hele verdere zwangerschap zouden ze een verhoogde kans houden op een miskraam. Dat is vandaag dus gebleken toen er op de echo geen hartje meer waarneembaar was. We hebben enorm veel verdriet, maar er is wel een einde gekomen aan de onzekerheid. Gelukkig heeft de natuur ervoor gezorgd dat mijn broer en schoonzus geen eventuele moeilijke keuze hebben hoeven maken. Ik wilde dit gewoon even met jullie delen...
Jeetje zeg.... wat een verdrietig verhaal... In sommige gevallen kun je blij zijn dat de natuur een handje helpt... maar een groot verdriet blijft er toch. Hopelijk kunnen jullie het allemaal een plaatsje geven! Heel veel sterkte!
Heel erg verdrietig voor jullie allemaal. Maar inderdaad wel fijn dat de natuur heeft besloten. Sterkte...
heel erg veel sterkte. en helaas uit ervaring weten wij hoe het voelt aangezien wij net een vroeggeboorte hebben gehad op 24+1 van 2 gezonde jongens