hoi, helaas in november miskraam voordat het vruchtje zich losliet lang bloedverlies gehad maar daarna ook.. ziekenhuis denkt dat er achteraan meteen een menstruatie is gekomen ( wat opzich positief is) als die een menstruatie was heeft deze ruim 11 dagen geduurd en was het een hele ongewone menstruatie.. heftiger bloedverlies moment dat einde in zicht leek droog en toen weer wat toenemend bloedverlies.. is er iemand die dit misschien herkend? ben momenteel droog.. zeg maar alleen weer vers bloed na gemeenschap.. hoor graag van jullie vast bedankt
Sorry, geen ervaring mee. Bij mij was mijn bloedverlies nihil na mijn curettage. Maar dat was met mijn menstruatie ook altijd zo. Heb jij normaliter last van een lange menstruatie? Verder wil ik je adviseren te wachten met vrijen totdat je echt niet meer bloed i.v.m. kans op infecties. Wanneer heb je je controle-echo?
Ik begon met de eerste miskraam bloed te verliezen op 1-12-13 het vruchtje verloor ik op 10-12. 12-12 liep het bloed letterlijk langs mijn benen curretage gelijk gestart door zh. 15-12 geeb bloed meer. 2 weken dus behoorlijk gebloed en geen ongi erachteraan, dit kwam pas 6 weken later weer. 2de miskraam 8 dagen gebloed lichaam zelf schoon geworden. Sterkte!
Werd ook ons geadviseerd geen gemeenschap te hebben als ik nog bloed verloor dit ivm infectie gevaar!
Ik heb dit ook eens gehad na een miskraam, toen heb ik zo´n 2 maanden gevloeid. Uiteindelijk was er nog een curretage nodig omdat er toch nog wat restweefsel zat, hoewel het vruchtje dus wel al afgekomen was.