Bah, gister (half uur /uur)na harde pijnlijke ontlasting bloedverlies. Ik dacht een vaatje maar omdat ik vandaag nog steeds verlies begin ik toch wel bang te worden, zolang ik me rustig houd valt het mee en de hele middag niet veel , net wel weer druppels tijdens het plassen 4 dagen geleden een echo gehad en het zag eruit als zoals het eruit moet horen voor dat termijn, dinsdag begonnen met ascal en donderdag dus bloedverlies. Nu denk ik steeds zal het aan de ascal liggen? Wat heb ik verkeerd gedaan waardoor ik nu bloed. Ga kijken of ik vnv nog terecht kan,overdag kon ik niet weg ivm dat alle kinderen thuis zijn , maar voel me telkens slechter en wil toch wat zekerheid.
Jeetje! Ja het kan vanalles zijn. Het kan nog alle kanten op. Maar helderrood of beetje bruinig? Hoop dat je nog terecht kunt vandaag. Want met deze onzekerheid het weekend in gaan is ook niks! Sterkte en succes
Nee het is echt rood, zolang ik rustig doe is er vrij weinig aan de hand, dan veeg ik wat rozig weg of niks, zodra ik me druk maak is er weer meer rood bloed,sta net in de keuken voor het eten en merk dus gelijk weer dat ik bloed.
Hoop morgen even heen te kunnen, partner was laat thuis vandaag dus dan morgen maar, als het een mk is kunnen ze er toch niks aan doen dus dan maakt die ene dag ook niet veel uit, oké behalve voor mij dan
ik wil je toch nog een klein beetje hoop geven.. Ik heb tijdens de zwangerschap van mn jongste regelmatig bloedverlies gehad.. Er ligt nu toch een mooi wondertje van 4 mnd boven in bed.. ik duim voor je..
Klinkt inderdaad als van de ascal hoor. Ik heb ook 3x helderrood bloedverlies gehad en niets aan de hand met de baby. (zelfde periode als jou.) Ascal laat de bloeding minder snel stoppen dus ik zou zeker hoop houden hoor!
En nog steeds bloed verlies, na het aankleden voelde ik het weer, zo maar even bellen , kan wel op de bank gaan liggen maar als het over is dan is dat natuurlijk niet nodig
net de gyn gebeld maar mag niet heen moet maar afwachten Ja hoe langer ik wacht Hoe beter ze iets kunnen zeggen, dat is heel fijn, straks slik ik voor niks ascal en lig ik voor jan doedel op de bank,want zodra ik beweeg bloed ik. Ligt niet aan de ascal,hematoom kan niet zo vroeg in de zwangerschap, 16 dec pas weer naar de gyn, zo lang kan ik dat toch nooit volhouden.
Hematoom kan wel zo vroeg in de zwangerschap. Bij mij begon dat bij 6.3 namelijk. Ook steeds helderrood bloed verloren en 1x wel heel veel. Bleek dus een hematoom te zijn, en nu is er niets meer aan de hand. Sterkte met het afwachten!
Tja dat zei de assistente dat dat niet kon. maar goed even goed nieuws, heb ondertussen een uur of 5/6 niet meer gebloed of roze afscheiding gehad, ondertussen wel gewoon gekookt en 2 mannen als piet omgetoverd (staand) Of het is gewoon opeens klaar, of het is de rust of de paracetamol die ik heb genomen ivm de oorpijn. Hoe dan ook bloeding is hopelijk gestopt en nu maar hopen dat het van binnen nog goed zit. Dat weet ik pas over 10 dagen want dan heb ik weer een echo
Zo blij dat ik net was dat het bloeden was afgelopen zo kut voel ik me nu.. het is weg, net een vloed stroom aan bloed en verloor het vruchtje zover ik dat kon zien. Daar zit ik dan alleen thuis, partner is zwarte piet spelen en komt straks met vriend terug en kan nog niks zeggen. Weet iemand toevallig wanneer ik weer naar de gyn moet om te kijken of echt alles weg is? Dan kan ik het afsluiten en een plekje geven.
Allereerst heel veel sterkte, het is een verschrikkelijke ervaring die ik niemand toewens. Heb je het inmiddels met je partner er rustig over kunnen hebben? Er zijn verloskundigen (gyn geen ervaring mee) die een controle niet nodig vinden. De mijne liet mij zelf kiezen. Ze geloofde door mijn verhaal dat ik alles wel was verloren (ook vruchtzakje verloren) Ik wilde zelf een echo laten doen om mezelf gerust te stellen (voor zover dat kon) En een week later nog een zwangerschapstest gedaan om te kijken of de hcg uit mijn lijf was. Heel veel sterkte!
Ooooch meid! Wat erg! Heeft je partner je toch nog goed op kunnen vangen? Wat kak dat je vandaag zo heen en weer geslingerd bent tussen emoties Gewoon maandag meteen bellen, dan mag je waarschijnlijk meteen komen! Heel veel sterkte!!
Oh en ik zou het persoonlijk wel laten controleren hoor, zodat je zeker weet dat alles ok is. Bij mij heeft het toen 3 weken geduurd voordat alles eindelijk goed schoon was dus laten controleren lijkt me niet overbodig.
Dank jullie wel, ik houd me maar vast aan het feit dat het niet goed was en niet geboren mocht worden, maar lig ondertussen de 2de nacht wakker. borsten doen nog pijn en ben misselijk , terwijl ik dat hiervoor niet was. Ga straks idd bellen en hopelijk willen ze wel controleren, verder idd en test volgende week of hcg uit mijn lijf is
Een lichaam is maar raar, die paar weekjes zwangerschap alleen last van zere borsten, nu is het weg en ben me een partij misselijk pfff