8 juli hebben wij een punctie gehad en 10 juli de terugplaatsing. Gisteren mocht ik testen. Kruidvat test is duidelijk positief. Action negatief! Ivf afdeling geeft aan door te gaan met testen. Wellicht vrijdag een echo. Wat een onzekerheid. Ik ben ook gewoon bang voor nog een bbz. Morgen gaan we op vakantie. Gelukkig maar een uurtje hier vandaan. Maar die onzekerheid maakt dat ik er geen zin in heb. Wie heeft dit ook meegemaakt? Wat denken jullie?
Kruidvat testen zijn gevoeliger dan action testen. zijn je eileiders verwijderd na de bbz,want dan kan het niet meer.. tenminste dat hoop ik want ik ben ook net zwanger dmv ivf na 2x bbz te hebben gehad. bij mij zijn de eileiders verwijderd
Een bbz is helaas ook mogelijk als de eileiders verwijderd zijn. Het kan in de hoek gaan zitten waar het litteken zit. Mijn gynaecoloog gaf aan dat de kans heel klein is, maar niet uitgesloten. Ik moet daarom een vroege echo in de 5e week laten maken. Ik vind het erg spannend, maar heb er geen goed gevoel bij. Overigens gefeliciteerd met je zwangerschap!
Jeetje wat eng! Meestal zien ze dit toch aan lage stijging van hcg hormonen? Kunnen ze dat niet 2x testen? Succes