hoi ,ik ben zwanger van men vierde kindje (zoontje)toen ik zwanger was van mijn dochters heb ik nooit gevoeld dat ze de hik hadden in mijn buik ik vind het zo zielig dat hij de hik heeft soms wel vier a vijf keer per dag is dit erg dat ze het zoveel hebben?heb gelezen ergens dat baby's die veel hikken in de buik later als ze geboren zijn veel overgeven (ik hoop van niet)hopelijk heeft iemand hier een verklaring voor vergeet het steeds te vragen aan mijn gyneacoloog groetjes
Of er een relatie is tussen veel de hik en spugen weet ik niet. Maar ons meisje had ook veel de hik, minimaal 1 keer per dag. Dat kan geen kwaad, dan oefenen ze het drinken is mij verteld. Ze spuugde wel veel. Maar ja, aan de lucht van zure melk raak je ook gewend Succes met de rest van je zwangerschap.
Hier ook eentje die wel 4 keer per dag de hik had. Eenmaal geboren had hij verborgen reflux. Of het met elkaar in verband staat? Geen idee.
Mijn kleine heeft gemiddeld zo'n 8 keer per dag de hik. Mijn vk zegt dat dat niet erg is, ze is gewoon gulzig.
Ik voel het nu natuurlijk nog niet maar met de eerste echo 10w6d had de kleine ook de hik. Ik vond het ook zielig hoor hahahah
Mijn dochters hadden ook vaak de hik maar hebben niets van Reflux oid. Mijn zoontje, ben nu 22wk zwanger, heeft ook geregeld de hik, voeld ehet gister 2x en vanmorgen weer.
Mijn dochter had ook heel vaak de hik. Schijnt ook te maken te hebben met de ontwikkeling van het middenrif. Hier hikt ze nu nog dagelijks, maar geen spugen oid.
Hik voelt aan als een soort regelmatige "tik" in je buik. Meestal verplaatst de tik zich als de beeb zich omdraait. Je herkent het op het moment dat je het voelt Volgens mij heeft de hik te maken met een geprikkeld middenrif. Heb nog nooit gehoord over de connectie tussen hikken en spugen...
mijn prinsesje gemiddeld twee keer per dag de hik. Vaak om 23.00 uur ( om en nabij), wellicht ligt ze over een paar weken dan lekker bij mij te drinken en......te hikken......
Hier ook, iedere dag de hik. Maar begon het pas vanaf 27 weken ofzo te voelen. Begint nu behoorlijk irritant te worden , vooral 's nachts. Soms duurt het wel een kwartier ofzo .
De mijne heeft ook zo'n 3-5 x per dag de hik, vanmiddag duurde het zeker een half uur, als het niet langer is. Volgens de VK kan het geen kwaad, maar zielig vind ik het wel.