Bloedverlies 1 week na eisprong. Wat kan het zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marloes1988, 4 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes1988

14 dec 2014
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik heb vorige week zaterdag mijn eisprong gehad. En nu kom ik net van de wc af en heb ik bij het afvegen ineens helder rood bloed. Ik heb verder nergens last. Wat zou dit kunnen zijn? Heb eigelijk altijd 2 week na de eisprong pas me menstruatie.

2. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Hoe heb je je eisprong vastgesteld?
    Als je zeker bent van het eisprong, zou het misschien een innesteling kunnen zijn?
    Of wat ik van sommige hoor (zelf verder geen verstand van). Je lutale fase is korter ?

3. marloes1988

14 dec 2014
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop bij de gynaecoloog gebruik gonal f om eitjes te laten rijpen. Wordt dus ook goed onder controle gehouden. En gebruik daarna als hij opzich rijp genoeg is ovulatietesten. Heb vanacht een tampon in gehad en daar zat minimaal bloed op. Dus maar even afwachten of ik vandaag verder nog bloed.
    En altijd als ik ongesteld wordt dan heb ik paar dagen ervoor flinke buikkrampen en begin dan echt met weinig bloed.
    Ik begin een klein sprankje hoop te krijgen, zal het dan toch na bijna 5 jaar bezig.

4. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ik heb er geen verstand van of ooit meegemaakt. Maar ik duim voor je!!!

5. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb dit sinds mijn eerste zwangerschap elke ronde gehad... Ook de ronde dat ik zwanger werd. Ik weet dus niet wat het precies was, maar ik heb me er heel ongerust over gemaakt (te korte LF, etc) en dat bleek dus niet nodig. Geldt hopelijk ook voor jou! Succes!

6. Aries

Aries Niet meer actief

Ik had het ook vaak, in veel rondes gehad waarin ik niet zwanger bleek en daarom zag ik het elke keer als een slecht teken, maar in de ronde dat ik wel zwanger was had ik het ook. Bij mij zei het dus niks. Wel eens voor naar de gynaecoloog geweest, maar die zag niks bijzonders. Na de bevalling had ik het soms nog, maar meestal niet.

7. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik heb dit bij mijn dochter ook gehad. Ben met behulp van clomid dan zwanger geraakt. Omdat je onder controle word gehouden dan weet je ook zeker dat je een eisprong hebt gehad of eraan komt. Ik dacht toen ook van het zal wel niks zijn, zal wel ongesteld worden maar een week later had ik toch een mooie test in handen. Maar ik lees ook bij andere dat het niet zo hoeft te zijn. Zou er nog niet te veel op hopen totdat je een positieve test in handen hebt, ik gun het je tuurlijk van harte nu je al zolang bezig bent.

Deel Deze Pagina