Hebben jullie dat ook.... een toverbroek ? Ik werk in de zorg en smorgens zit mijn broek nog comfortabel. . Als ik smiddags thuis kom zit ie lang zo comfortabel niet meer en moet ie meteen open. Met andere woorden... kan het zijn dat een zwangere buik door een drukke baan war opzwelt? ?? Wie herkent dit ook??
Tijd om positie kleding te dragen haha. Een buik is altijd s,avonds dikker maar als je zwanger bent al helemaal
Het zijn vaak de darmen die nou gaan opzetten, ik had ook al een mini buikje toen ik zover in was als jij
ik ben 7 week zwanger en ik loop al 1,5 week met mijn broek los. mijn darmen zijn wat van slag. mijn broek dicht zit gewoon niet lekker.
ja als je broek niet lekker meer zit zou ik wel een positiebroek gaan dragen. Of een tuniek/jurkje met legging iig makkelijke kleding haha Het zijn je darmen die nu opzwellen enz.
Ik liep bij de 2e zwangerschap al met (ruim) 6 weken in mijn positiebroek. Was echt niet te doen hoe klem alles zat.
Niks over de toverbroek, maar darmen van slag.. voelt dat net als bubbels in je buik? (voor degenen die al kids hebben, toen je baby in je buik de hik had, zo voelt het een beetje)
Ik begon rond de 8 weken ook met broeken die niet meer lekker zaten en nu ben ik bijna 12 weken en loop al 2 weken in positiebroeken en kan je 1 ding zeg! VERADEMING! Het is zo lekker haha. Geen knellende broeken meer,zalig!
Gelukkig, herkenning! Ik ben zo'n 5 weken zwanger, maar al mijn broeken zitten veel te strak! Pfff, deze week maar leggings aan en dan toch maar grotere broeken kopen. Of gaan die opgezette darmen ook weer weg?
hier ook meis, zeker met 8 weken, kan smiddag echt niets meer gewoon aan, je darmen zijn flink bezig en je hoort vaak dat het middag avond begint. draag al sinds week 6 die broeken, maar is dan ook wel 2e. lekker doen hoor en je ziet er niets van, zijn hele leuke discrete broeken!