Onzekerheid over het moederschap

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Sama1, 12 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Super herkenbaar! Had het zelf kunnen schrijven. Dit had ik het eerste jaar ook. Als een dag niet volgens het mijn bedachte ritme ging, was voor mij de dag mislukt. Maar een baby houdt zich niet aan regels en dus voelde alle dagen als mislukt. Vreselijk. En steeds dat continue afwegen, twijfelen over alles. Het is bij mij gesleten, maar heb er soms nog wel last van hoor.
     
  2. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Zo doen wij het nog steeds. Echt in een enkel geval slaapt ze niet overdag im haar eigen bedje ( op 1 hand te tellen in ruim 2 jaar tijd) en ook savonds altijd zelfde tijd op bed, uitzonderingen daargelaten.
     
  3. Adrianna

    Adrianna Actief lid

    31 mrt 2019
    116
    36
    28
    Vrouw
    Zolang het goed voelt en werkt is dat helemaal prima volgens mij :)
    Grotendeels slaapt hij in de avond optijd om 19.00, maar we hebben gemerkt dat als we toevallig ergens zijn of een familiefeestje hebben dat we niet meer perse eerder naar huis hoeven...hij trekt het makkelijk om eens later naar bed te gaan.
    Wel hou ik altijd rekening met psz dagen...dan ligt hij er gewoon koste wat kost optijd in.
    Overdag slapen doet hij niet meer, maar toen hij dat nog wel deed, deed hij dat altijd in zijn bedje en nooit ergens anders.
     

Deel Deze Pagina