Morgen met 6 weken en 5 dagen heb ik de eerste echo.. Ik heb in maart een missed abortion gehad.. zodoende een vroege echo.. Ik trok het nog aardig tot dusver.. echter.. die laatste dag in spanning is wel erg.. Ik voel me wel zwanger, moe, bij vlagen misselijk, slaap slecht, grotere gevoelige borsten.. mja.. al die dingen had ik de vorige zwangerschap ook.. vertrouwen krijgen is best wel lastig! Iemand tips om deze laatste dag door te komen? Ik ben vanochtend al met mijn zoontje op pad geweest, zoek afleiding.. maar mijn gedachten gaan steeds naar die echo.. Iemand ook ervaring met een echo bij deze termijn?
Hier een vroege echo gehad met 6+4, ook na een MA. Ook hier een mooi kloppend hartje! Tips om de dag door te komen.. Misschien vanavond bijtijds naar bed? Of iets doen wat je leuk vindt.. Kleuren, film/serie kijken, een boek lezen, bezoekje aan de kapper? Ik vind dat ook altijd moeilijk dus heb verder geen goede tips vrees ik. Heel veel succes morgen!
Ik had bij de eerste drie een echo met 6,2 dagen en bij alle 3 een mooi kloppend hartje Bij de vierde dikke stolsels bloed en een echo bij 6,5 dagen, hartje klopte niet, ik was misschien net 6 weken zwanger waardoor ze het niet goed konden zien, of ik een week later wou terug komen ivm Bloeden dan moest het of gegroeid zijn of ivm het bloed moest ik " leeg " zijn, een week later de echo en die gaf precies 7 weken aan en een kloppend hartje, en de termijn echo met 10 weken bleek ik op 11 weken te zitten en klopte achteraf die eerste echo weer wel. Overigens tussen 1 en 2 en 2 en 3 ook miskramen gehad, maar daarbij kwam ik nooit verder dan 6 weken en na beiden was ik meteen weer zwanger waarbij het wel goed ging Succes morgen meid, snap de spanning ! Afleiding zoeken vanavond lekker filmpje kijken en daarna proberen te slapen hopelijk lig je er niet van wakker
Ik heb een keer bij 6.2 en bij 6.1 een kloppend hartje gehad, dus het kan prima. Maar voor jou natuurlijk heel spannend gezien de voorgeschiedenis. Veel sterkte en hopelijk is het goed!
Ik heb na mijn mk in Febr dit jaar een echo gehad met 4+1 (om te kijken hoe lang zwanger niks te zien), 6+0 (hartje zien kloppen), 8+1 (weer een echo) , 9+0 (paniek echo zo noem ik het was vorige keer mis gegaan deze periode) , 10+1 (termijn echo) en 13+1 (weer een paniek echo) 15+1 (echo bij de gyn) Ik heb dus zoals je ziet na de mk ook regelmatig een echo gehad zoiezo om de 2 week, dit omdat ik heel erg onzeker en bang was. Nu ook de afspraak dat als ik weer angst of zorgen heb ik kan bellen en naar het hartje mag komen luisteren. Heel veel succes vandaag en hopen dat je een mooi kloppend hartje ziet probeer in elk geval zoveel mogelijk afleiding te zoeken vandaag
En hoe is het vandaag gegaan, heb je een mooi hartje horen kloppen? Ik heb volgende week ook bij 6+5 echo. Weet iemand hoeveel de kans op miskraam afneemt na zien kloppend hartje?
Ook zo bijzonder ... is wel een inwendige echo ik kreeg hem precies met 6 weken zo bijzonder 😍 ik omdat ik via de mmm zwanger ben geworden
Mijn gynaecoloog zei dat de kans dat het goed zou gaan (na het zien van kloppend hartje met 6 weken en 6 dagen) meer dan 95% was. Maar dat is vast afhankelijk van heel veel factoren (zoals leeftijd bijvoorbeeld).
Kom ik je weer tegen! Wat fijn, gefeliciteerd.Hoop dat je nu een beetje erop kunt vertrouwen! Ik moet nog even wachten, maandag met (denk ik) 7+3 een echo. Herken het wachten heel erg, tel nu al de dagen af. Inmiddels wel redelijk misselijk dus dat geeft me wel iets meer het gevoel dat er echt "iets" is, maar toch..