Die clearblue normale test (met kruis) en de huistest van de Jumbo! Beide op dag 10 na "eisprong" knalpositief, terwijl de Kruidvat 2 voor 5 euro heeeeel licht positief was (met dezelfde urine)
Ik heb geen enkele voorkeur, maar ik ben ook niet zo'n 'testjunkie' als sommige dames die ik op het forum zie Ik heb Etos huismerk gehad (met heel snel een heel dikke blauwe streep erop) en de vorige keer geloof ik een Clearblue. Beide keren heb ik ook pas testen gekocht toen ik al overtijd was, ik heb nooit een voorraadje in huis gehad of zo.
Kruidvat testen en de clearblue, ook die cb met hoelang je zwanger bent! Klopte precies bij mij! Kijk in mijn album voor mijn testen.
Ik zelf vind de test van etos goed Testpoint echt nr 1 voor mij en daarna zou ik zeggen kv 2 v 5 euro x s
Deze keer de sensitest hartjestesten (die gratis bij de ovutesten zaten, heel handig) en predictor van mijn schoonzus. En overtijd de kruidvat 2 voor 5. 1e en 2e zwangerschap huismerk van Dirx Drogist 3e zwangerschap een franse Clear Blue! Enne, 1e drie zwangerschappen maar 1x getest, veel rustiger. Nu dus vier testen gedaan (3 voor NOD en 1 erna). En altijd de MvM test....die is en gevoelig en gratis