hallo, vanochtend toen ik naar het toilet ging kwam ik erachter dat ik bloedde. Tenminste met mijn afscheiding kwam heel erg veel (voor mijn doen) licht roze en wat bruinig bloed mee, maar daarbij ook donker- en helderrode kleine stolseltjes/propjes... Ik heb dit ook wel gehad in de eerste 13 weken waarbij dit van week 5 t/m 8 het ergst was. Ook daar was het alleen bij de afscheiding dat het mee kwam en uit de echo's bleek dat dat ging om een innestellingsbloeding. Er zat een grote blauwe plek namelijk. Maar in deze periode zaten daar geen stolseltjes bij. Kan het zijn dat de bloeding van vanochtend komt omdat ik misschien te veel gedaan heb? (woensdag de hele middag over de 9 maandenbeurs gesjokt en daarbij veel moeten mee sjouwen) Ik voelde aan het eind van de dag en gisteren wel heel erg mijn buik "trekken" Moet ik me zorgen maken? Afgelopen woensdag heb ik nog wel een echo gehad op t werk van mijn moeder, een soort van pret echo en toen was de kleine nog heel druk aan het bewegen! Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt, gr Doortje
Hallo Doortje. Het kan door het teveel doen zijn geweest. Maar neem vandaag nog contact op met je verloskundige, zodat ze wat dingen kan uitvragen en evt. je extra kan controleren. Zodat we zeker weten dat alles goed is. Groetjes Ineke.
Hoi Ineke, de verloskundige is net hier geweest en zo te horen was er niets mis het kindje. Ook mijn baarmoedermond voelde goed aan. Idd wrs te veel gedaan en misschien wel een blaasontsteking, dus dat zijn ze nu aan het checken. Voor de zekerheid morgenochtend een extra echo. Dank je wel voor het snelle antwoord!