onzekerheid over zwangerschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door Martjuh, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    pfff haha kan nu al niet meer wachten, maar heb net een test gehaald dus maar even kijken of ie al wat duidelijker is
     
  2. Niet meer actief

    Ik ben een IVF patent geweest en dus nu ben ik nog gellukig zwanger, dus, als je een IVF patent bent, leez je te veel over de hormonen...

    De HCG hormone is geproduceerd door de embryo/ of later door de placenta, zolang er een active embryo is moet er een zichtbaar positive test aanwezig zijn.
    Ik ben nu 7,5 weken zwanger en ik heb bijna elkde paar dagen klein beetje bloedverlies, sinds de 4de week van mijn zwangerschap is er die bloedverlies aanwezig...
    Ik vroeg me af ook dezelfde vraag, als ik eigenlijk op de weg van een MK ben, moet de testen nooit meer positieve zijn, volgens de alle informatie tot nu wat ik op de internet gelezen heb, bij elke miskraam, zal de Zwangerschap symptomen voor de miskraam al verdwenen zijn.. Dus, dat betekent de HCG hormone ook, die hormone is de oorzaak van de gevoelege borsten, en misselijkheid etc etc...
    Nu sinds mijn eerste Predictor test en blood test, had ik een andere test in tussen tijd die nog positieve was, (en nu mijn man is naar ETos een nieuwe test te kopen, hopelijk die wordt ook posieteve, mijn eerste echo is op 4 September en de artsen doen niks meer dan alleen afwachten om mijn situatie te controleren(dat vinden ve belachelijk, volgens de NEderlandse Zwangerschap procedure, moeten ze eigenlijk aan tal testen uitvoeren om infectie's of uterus te checken, (helaas onze ziekenhuis is nog Amersfoort, en ik ga zeker daar NIET BEVALLEN, ik heb van verschillende groep mensen heel slecht ervaringen gehoord pver Amersfoort GYN afdeling, ook gehoord ze waren eens op het TV met een groote scandaal van hoe de zaken in hun afdeling erg slecht behandeld zijn, maar mijn kennissen hadden echt zwaar ervaringen zoals beide keer het bijna op het leven van de babies gekost...)
    ... Dus 4 september is voor on nog heeeel lang te wachten...
    ik ga nog paar testen thuis uitvoeren...
     
  3. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    Als ik het goed begrijp heb je sinds enige dagen bloedverlies na een geslaagte IVF behandeling? Ik zou het ziekenhuis bellen voor een echo want die krijg je dan echt wel meteen, kost je geen tests en onckerheid meer.
    Je kan ze ook altijd op Zaterdag bellen.
    HCG kan overigens ook na de miskraam in je lichaam blijven zitten. Bloedverlies wil niet altijd zeggen dat het mis is, maar alleen een echo kan je gerust stellen. Bel ze gewoon nu op en vraag om een echo die krijg je dan egt wel, heel veel sterkte en succes en ik hoop goed nieuws van je te horen...
     
  4. Niet meer actief

    Nou, dat denk ik niet (om hulp te krijgen van het ziekenhuis...) dat doen ze gewoon niet, in feite dat, soms reageren ze als het gewoon een deel van zwangerschap is...
    Klopt ik heb een geslaagde ivf behandeling en ik heb het bloedverlies sinds week 4, nu is het ongeveer 3,5 weken dus, en elke paar dagen herhaalt het, elke keer is het iets anders, soms is het helder rood, soms is het gewoon bruinachtig of, donker bloed, meestal is er ook buikpijn, maar niet altijd...
    We hebben paar keer besproken met het Amersfoort ziekenhuis, ze willen tot de eerste echo afwachten, dat snappen we ook niet, ik heb op de internet gezocht over de mensen met bloedverlies ervaring, ze hebben altijd extra controle gekregen dan gewoon afwachten, dat denken we iets te maken heb speciaal voor het Amersfoort ziekenhuis, slechte behandeling dus, ivf ging via UMC, zolang we in amersfoort behandeld zijn, kunnen we ook geen hulp van UMC krijgen, alles is ongelooflijk irritant dus...
     

Deel Deze Pagina