Thnx voor je raad de laatste dagen gaat het gelukkig wel redelijk, maar ik heb nooit geweten dat wachten op iets zo ontzettend lang kon duren, mijn man vraagt ook vaak : Voel je je zwanger? Mja ik denk het? ik voel me anders maar echt zwanger? denk dat ik dat pas heb als ik "iets" gezien heb?
Oh wat moeilijk inderdaad en je kunt zo ontzettend weinig, als in eigenlijk niets! hopelijk heeft de VK goede raad voor je, of iig iets! Sterkte!! hou ons op de hoogte? X
Hoi helaas geen gouden tip Bij de eerste zwangerschap kon ik ECHT niet genieten tot ik het beebje voelde. Nu bij de tweede zwangerschap sta ik er veel relaxter in, ik geniet vanaf dag 1. Je hebt het niet zelf in de hand. Goed voor jezelf zorgen en vertrouwen hebben in je lichaam en meer kan je niet doen. Ik hoop dat je er binnekort van kan genieten, want dan is het echt een zalig gevoel! Ik krijg spontaan kriebels in mijn buik en een glimlach op mn gezicht als ik denk wat een geluk ik heb met dat wondertje in mijn buik
Genieten is af en aan... Probeer het wel... Maar merk nog wat onzekere momentjes tussendoor... Evem volhouden nog denk dat ik daarna een stuk rustiger ben
Gisteren de eerste echo gehad, het is allemaal echt echt nu en begin het nu langzamerhand wel te geloven allemaal
Wilde net zelf zo iets plaatsten . Ik voel me sommige dagen echt absoluut niet zwanger. Op, steeds pijnlijkere wordende borsten na, heb ik vaak nergens last van. Bij m'n vorige zwangerschap had ik al heel snel last van maagzuur en vanaf week 6 ook de misselijkheid, dus het kan nog komen . Maar toch maakt het me onzeker . Het is en blijft afwachten, meer kunnen we niet doen...
gewoon proberen rustig te genieten, het is compleet normaal dat je zelf niet zo op je gemak bent, maar komt helemaal goed !