Misschien ben ik wel overbezorgd of iets hoor, maar was toch even benieuwd. Ben nu bijna 33 weken zwanger en heb een aantal honden. Naja die moeten natuurlijk buiten, zijn keurig opgevoed verder dus geen probleem. Nu zijn vanochtend mijn honden toen ze aangelijnd waren aangevallen door een andere hond die los liep. Mijn eigen zullen niet aanvallen maar uiteraard wel zichzelf verdedigen dus ik had beide in de riem hangen. Nu wegen ze per stuk een 30kg en flink bespierd dus makkelijk was het niet en heb inmiddels ook overal spierpijn en gezien ik al rugpatient ben is mijn rug al helemaal niet beter geworden. Maja dat was een korte uitleg over de situatie en dat het dus wel impact op mijn lijf heeft gehad, maar kan dit kwaad voor de kleine? De kleine is enorm beweeglijk nu dus maak me niet direct zorgen maar wou toch graag even wat info. De honden maken het overigens ook goed, geen enorme schade!
Volgens mij heeft je lichaam gewoon een optater gehad..ik zou gewoon even rustig aan doen. Misschien een lekker warm bad om je spieren te laten ontspannen. Gelukkig voel je de kleine nog..dat is een goed teken. Als je misschien keihard op je buik was gevallen, en je voelde de kleine niet meer, dan is het wat anders. Maar volgens mij is er niet zo heel veel mis. Als je het echt niet vertrouwd kun je ff je vk bellen.
Bedankt voor jullie reacties. Kleine is nog steeds goed actief steeds dus het zou goed gaan denkik. Zit ook goed beschermt natuurlijk dus impact voor mij en de honden zou het grootst zijn geweest. Gelukkig nog niet eerder zoiets voor gehad. Ik doe het maar lekker rustig aan, dat warme bad was heerlijk geweest denk ik maar het bad ontbreekt haha. Bedankt en zolang de kleine goed beweeglijk blijft heb ik er nu wel vertrouwen in. Ook geen gekkigheden qua extra harde buiken of iets gehad.