Hoe lang na ovulatie komt innesteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Leo96, Oct 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leo96

Leo96 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik vraag me af of de innesteling ook ruim een week na de ovulatie kan komen. Volgens de vruchtbaarheidscalculator zou het 5 dagen na de ovulatie zijn maar ik merk nu net wat bruin bloedverlies op dag 23. Het is pas mijn eerste cyclus na de pil, heb op dag 15 bloedverlies en buikpijn gehad, dacht dus aan een eisprong en gelukkig daarvoor en erna geklust.
    Weet iemand hoe een innestelingsbloeding verloopt en of dat dus ruim een week na ovulatie kan komen?
    :(

2. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Is heel goed mogelijk. Is bij iedere vrouw verschillend en je moet niet uit gaan van die calculators. Dat is maar een indicatie..

3. Nyna

Nyna Niet meer actief

Een innestelling kan vanaf dag 4 na de ovulatie t/m dag 10 ;)

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bij mij is het 2 keer rond dag 9 of 10 geweest, dus het kan wel. Ik had ook echt een paar dagen bloedverlies, dacht de eerste keer zelfs dat ik ongesteld was geworden, de tweede keer dus voor de zekerheid maar een testje gedaan en bleek ook weer positief.

5. Leo96

Leo96 Niet meer actief

bedankt voor jullie snelle reacties!
    @MirandaV: ik snap dat die calculators een indicatie zijn maar aangezien ik in jaren geen cyclus heb gehad door spiraal en pil, ging ik er de eerste ronde maar van uit.
    Heb wel een beetje een ongesteld gevoel nu, hopenlijk zet het niet door en blijft het bruin ;).
    Ik ga nu maar ff lekker rondje hardlopen, even zinnen verzetten!

6. Leo96

Leo96 Niet meer actief

Het bloedverlies is alweer over! bleef bruin, vanmorgen eigenlijk al niets meer. Wel vandaag raar gevoel maag, niet zoveel trek als anders en borrelt erg allemaal.....
    oooo nog 5 dagen!!!
    :$

Share This Page