Testen of nog even afwachten..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hel00n, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hel00n

Hel00n Actief lid

23 feb 2011
    124
    0
    0
    Nieuwegein
    Hallo allemaal..
    Ik zit een beetje te twijfelen of ik een zwangerschapstest zou doen of zou afwachten.. Het zit namelijk zo wat ik probeer zwanger te worden.. Mijn NOD was 12 april.. Nu deed ik op 10 april een test en was negatief.. Die middag werd ik ineens "ongesteld" maar anders dan normaal.. Niet de hevige pijn die ik altijd heb of de diaree.. Wel had ik tijdens deze menstruatie veel hoofdpijn en een zeur (niet echt pijn) in m'n onderbuik.. Dat heb ik nu nog steeds.. Mijn menstruatie leek anders.. 2 dagen helder bloed.. Daarna een aantal dagen oud bloud.. Van donker bruin.. Tot licht bruin/roze achtig.. Zeker 2 à 3 dagen langer dan anders.. Ook ben ik altijd later ongesteld dan mijn NOD.. Ik vond het allemaal wat twijfel achtig.. Maar nu heb ik sinds gister gevoelig tandvlees en mijn gehemelte is gevoelig.. Zou ik testen of mijn NOD van 12 mei afwachten..

Groetjes hel00n

2. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw

Op basis van jou klachten zou ik gewoon een test doen.. Is deze negatief, dan kan je altijd nog 12 mei een test doen..
    Niet geschoten is altijd mis ;)
    Ben benieuwd.. Laat je het weten als je een test hebt gedaan??
    Succes!

3. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Hoi Hel00n,

Ik lees uit je verhaal dat je een spannende tijd doormaakt. Weet je ook wanneer je je ovulatie hebt gehad? Testen kan natuurlijk altijd, maar ik zou wel de minimale 14 dagen na eisprong aanhouden. Anders heb je misschien weer onnodig een teleurstelling. En dat voelt sowieso niet tof!

Heel veel succes!

4. Hel00n

Hel00n Actief lid

23 feb 2011
    124
    0
    0
    Nieuwegein
    ja dat is ook zo!! maar ik vraag me dus af.. of het nou wel echt een menstruatie was of niet.. want het was ook zo anders en heb meerdere syptomen.. dit kan natuurlijk ook allemaal toeval zijn enzo.. maar bloedend tandvlees kan je je niet aan praten.. hoofdpijn en buikpijn daarin tegen wel.. heb ook moeite met me ontlasting en ben bang dat ik een aambei krijg (sorry voor dit detail)..
    misschien ga ik toch maar testen al is het voor mijn gevoel..

Deel Deze Pagina