Mijn eerste zwangerschap is wegens ernstige complicaties geeindigd in een spoedkeizersnede. Alles was goed met Ruben toen hij eenmaal uit mijn buik was. Een tijd lang wilde ik echt geen tweede kindje. Misschien weer al die zorgen en angsten... Maar toen begon het toch heel erg te kriebelen. En nu is het de 5e ronde raak. We krijgen dus een 2e kindje. Afgelopen maandag was ik jarig en heb ik een test gedaan. Zo verbaasd was ik dat er een tweede vaag streepje verscheen. Wat een prachtig verjaardagskado! Kon het echt niet geloven en heb nog maar een digitale test van Clear Blue gedaan. Die zei in woorden zwanger! Vind het allemaal heel erg eng, want ik weet nu hoe het mis kan gaan en heb het gevoel dat ik mijn naiviteit kwijt ben. Toch ben ik ook dolgelukkig dat gelukt is om weer zwanger te worden
Ik kan me voorstellen dat het eng is.. Maar elke zwangerschap is anders en ook je zoontje heeft het gelukkig gered.. Tuurlijk kunnen er een hoop dingen mis gaan maar er kan ook een hele hoop goed gaan. Dus ik hoop dat je er toch lekker van kunt genieten want het is toch heerlijk een tweede kindje? Gefeliciteerd!
Proficiat met dit prachtige verjaardagscadeau! Probeer er op te vertrouwen dat het met dit kleintje ook goed zal gaan.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat is zeker een mooi kado voor je verjaardag. Ik hoop dat ik voor me verjaardag nog zwanger word, want ik ben pas september jarig.