behoorlijk bloedverlies en toch zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door gerbil, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerbil

gerbil Nieuw lid

26 mei 2007
    3
    0
    0
    Ik ben ongeveer 7 weken zwanger, heb nog geen huisarts bezocht. Nu al vanaf vrijdagavond bloedverlies. Vandaag heel behoorlijk en echt helder bloed. Huisartspost zegt dat ik het moet aankijken en pas contact opnemen als mijn krampen heel erg worden. Maar wat is heel erg?

Herkent iemand dit en betekent het dat mijn lichaam een MK voorbereid?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Beste Gerbil,

Wat een rot situatie dat je nu bloedverlies hebt. Heb je veel buikpijn want dat is ook geen goed teken? Ze zeggen dat helder rood bloed geen goed teken is, maar zeker weten doe je het niet. Ik kreeg zelf ook bloedverlies met 6 weken en dat werd 1 week later helaas een miskraam. Hoop dat het toch goed is/blijft. Sterkte

groetjes vruchtje

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve gerbil,

meid wat een onzekerheid en ellende bah,

voor mij zegt bloed geen goed teken maar dat komt omdat ik tweekeer een miskraam heb gehad met bloed. de eerste miskraam had ik precies een jaar geleden vandaag bloed verlies direct verloskundige gebeld en zij is naar de praktijk gegaan voor mij zodat we een inwendige echo konden krijgen, kindje leefde hartje goed te zien en druk dat de kleine was. toch twee weken later een miskraam met bijna 14 weken.

maar een collega van mij heeft de hele zwangerschap behoorli gevloeid en moet nu nog 1 week als ik het goed heb heeft dus veel last gehad van bloedingen en toch bijna een kleintje in haar armen dus kan twee kanten nog steeds opgaan.
    probeer als je kunt toch morgen een echo te krijgen dan weet je het in princiepe heel vee succes en sterkte toegewenst. dikke knuffel en liefs miriam

4. Niet meer actief

hoi gerbil,
    erg vervelend.
    Ik verlies al vanaf week 8 helderrood bloed, ben inmiddels 12.2 weken en alles gaat heel goed, baby groeit ook prima.
    Bloeden word wel minder maar het is ook steeds helderrood.
    Tja soms hoort het er gewoon bij, zegt mijn VK.
    sterkte ermee, hoop dat het bij jou ook niks is.

5. gerbil

gerbil Nieuw lid

26 mei 2007
    3
    0
    0
    Na een onrustige dag gisteren werd ik vanmorgen met een heel ander gevoel wakker. Geen harde buik, nauwelijks pijn maar wel met nog steed behoorlijk bloedverlies. Ik heb om 10.00u gebeld met de huisartsenpost en gelukkig kon ik om 12.00u gezien worden. De dienstdoende huisarts had wat weerstand om me door te verwijzen naar de gynaecoloog. Maar ik hield aan omdat ik zeker wilde weten dat wat ik voelde ook klopte.

Nog voor het onderzoek bij de gynaecoloog, verloor ik iets waarvan ik dacht dat het het vruchtje was. Onderzoek bevestigde dit. Mijn baarmoeder liet ook niets meer zien behalve want slijmvlies.

Ik ben slechts 7 weken zwanger geweest, waarvan slechts 6 dagen bewust. En in die 6 dagen heb ik zoveel emoties ervaren dat ik nu alleen nog maar dankbaar ben en wil zijn dat ik dit heb mogen voelen. Ik ben erg verdrietig dat ik het kindje dat ik al in mijn hart gesloten had, weer heb verloren, maar zonder haar/zijn korte gezelschap had ik niet geweten hoe het is om je lichaam zwanger te voelen, te weten dat ik verlang naar een kind, dat ik durf te kiezen voor zoveel onzekerheid. Daarom, dank je kleine

Iedereen die op bericht gereageert heeft, bedankt voor jullie steun. Dat jullie veel succes en sterkte op je pad mogen vinden.

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Heel veel sterkte.. wat een verschrikkelijk verhaal...
    In gedachten ben ik bij je...
    Liefs Sizzel

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat verdrietig dat het dan toch nog zo moet aflopen.....Neem de tijd om te rouwen!

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lieve gerbil,

Wat verschrikkelijk voor je zeg dit verlies. Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.

liefs vruchtje

9. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hoi gerbil,
    Ikzelf heb een tiental dagen terug ook een miskraam gehad. Ik was ongeveer 9 weken ver, waarvan ik me ongeveer 4 weken bewust van was. Het waren mooie weken en het voelde inderdaad heel speciaal...
    Voordat ik wist dat ik zwanger was had ik er nooit aan gedacht om zwanger te worden, ik dacht altijd aan later... Maar toen kwam het onverwachte, en is het helaas ook plots afgebroken maar in die enkele weken heb ik beseft dat ik er echt voor wil gaan en dat ik het niet meer wil uitstellen tot over enkele jaren...
    Het is zo mooi wat daarbinnen gebeurt.
    Ik wens je alleszins veel sterkte toe!

10. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Heel veel sterkte meid

Liefs Minka

Deel Deze Pagina