wie kan mij even helpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door rosalie1, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosalie1

rosalie1 Nieuw lid

3 jun 2014
    3
    0
    0
    #1 rosalie1, 3 jun 2014
    Laatst bewerkt: 3 jun 2014
    goedeavond,

Ik ben net nieuw hier op het forum omdat ik een vraag heb.

Ik ben 20 jaar, en mijn vriend 28.

Nu is het zo dat ik pas weer 2 maanden aan de pil ben, omdat ik en mijn vriend een tijd uit mekaar zijn geweest. Sinds 2 maanden weer terug bij elkaar en dat gaat gelukkig goed.

Nu is het zo dat ik een paar weken geleden over heb gegeven.. (weet niet meer precies wanneer STOM STOM STOM natuurlijk!) ik heb sowieso geen regelmatige cyclus, wordt de ene keer al voor de laatste pil ongesteld, en de andere keer pas na 3 dagen na de laatste pil.. hier is dus (nog) geen pijl op te trekken..

Nu het probleem, wij hebben de 23 sex gehad, waarbij hij in mij is klaargekomen (sorry voor details....) dat doen we normaal sowieso nooit... maar we waren dronken... precies een week daarna de 30e dus.. heb ik savonds heel licht roze bloedverlies gehad, echt maar 2 streepjes met afvegen na het plassen... mijn vraag dus, KAN ik zwanger zijn, en zoja zou dit dan een eventuele innesteling kunnen zijn? ik heb met de pil van vanavond nog 6 pilletjes...

Ik voel me best prima, heb alleen veel hoofdpijn en moe, maar dat kan ook door veel werken komen.. daarbij heb ik net wel gemerkt met hardlopen dat mijn borsten daar niet vrolijk van worden.... ;) die zijn verder nooit gevoelig..

Wanneer kan ik testen op een eventuele zwangerschap? heb de testen in huis... mocht het zo zijn dan is het welkom..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Roos

2. sita90

sita90 Niet meer actief

als je de 30e wat roze verlies had, kan dat een innesteling zijn geweest maar dat hoeft natuurlijk niet. Je kunt morgen ochtend misschien een testje wagen, maar dat is aan de vroege kant. Als deze negatief is zou ik er over een week nog een doen.
    Ik raad de kruidvat testen aan, 2 voor 5 euro in het blauwe doosje.. succes:)...

3. rosalie1

rosalie1 Nieuw lid

3 jun 2014
    3
    0
    0
    die heb ik in huis die van de kruidvat :) zal het morgen is proberen! dankjewel

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Graag gedaan:D...

5. rosalie1

rosalie1 Nieuw lid

3 jun 2014
    3
    0
    0
    Goedemorgen,

Heb daarnet getest en die was negatief... Maar het kan dus nog wel? Volgende week nog maar is testen dan...

Deel Deze Pagina