Ik vind ze echt wel positief. Ik hoor vaak dat de testen bij de ha niet gevoelig zijn. Kan dus zijn dat je daarvoor te weinig hcg in je lichaam hebt nu. Ik zou morgenochtend ook de cb doen!
Ze zien er allemaal positief uit. Zou toch helemaal geweldig zijn na zoveel jaar! Ben benieuwd naar je cb test! Duim enorm voor jullie en leef met je mee. Die onzekerheid vreet je op. Succes!
Ik ben aan het proberen om te wachten tot morgenochtend, maar ik denk niet dat ik dat ga volhouden. Aan het eind van de avond is het huis weer voor man en mij, misschien dat ik dan test. (Ik ben toch al niet zo'n ochtendmens en als het 's morgens negatief uitvalt dan is het mini-drama hier, dat weet ik nu al.) Wat ik overigens wel heb en wat me een beetje ongerust maakt, is een beetje stekend gevoel linksonder de navel, volgens mij daar waar een eierstok/eileider zit. Dit heb ik al dagen en het verandert niet, maar ik weet niet of het een goed of een slecht teken is. Herkent iemand dit?
Probeer dan wel nu alvast te stoppen met drinken als dat kan. En even niet meer plassen Kom straks nog even spieken of je getest hebt
O wat een spannend verhaal weer! Maar ook ik zie het positief in voor jullie...heb je de cb al gedaan?
Ik vind je testen er positief uitzien. Vooral ook dat het twee verschillende zijn. Het is jullie zo gegund!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZWANGER VOLGENS DE CB! 1-2 weken ipv de verwachte 3-4, zou mijn ei zo laat geweest zijn??? Ik was 14 juli ongesteld. Ooooh wat duurde die 3 min ineens lang maar Z W A N G E R !!!
1-2 weken is na bevruchting. De eerste twee weken krijg je er 'gratis' bij.. Dus toch 3/4 weken zwanger! Gefeliciteerd!!
Ik ben zo blij Ik ben zo blij Ik ben zo ontzettend ongelooflijk blij Ik kan het gewoon bijna niet bevatten... Ik ben nog nooit zwanger geweest... En nu... ! Wauw!! Bij deze onze test!
Maar als ik 14 juli ongesteld was, dan had mijn ei normaliter toch rond de 28e moeten springen? Volgens de CB ben ik 1-2 weken geleden bevrucht, dus dat is tussen de 5e en de 12e augustus geweest dan. Toch? Oh, ik kan het gewoon nog niet geloven!! Man is ook happy, we hebben samen de test gedaan haha en hij de 20 seconden aftellen dat het stripje in de urine moest...