ik deed 3 zwangerschaps testten de eerste ronde. Alle 3 niks te zien ook niet na uren of dagen! In mijn tweede ronde deed ik 5 a 6 dagen voor ik ong moest worden een stuk of 4 testen, het duurde hier ook ong 30 min nadat ik de test had gedaan maar je zag een heel super vaag lijntje (nu zijn ze hartstikke duidelijk omdat ze ingedroogd zijn) Nadat alle 4 de testen posi waren liet ik me man ook maar even plassen kijken wat er bij hem zou gebeuren na een uur was zijn test gewoon helemaaal wit. Ik heb niet eens meer de moeite genomen om een test te doen bij de ha. Ik was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was. En ik ben het ook haha! Ik hoop zo dat ik je geen valse hoop geef!!! dus meid van hartee! alvast 3 virtuele zoenen!
Wauw wat bijzonder en mooi! Van harte gefeliciteerd meid en ik wens je een heerlijke en onbezorgde zwangerschap toe!
JAAAAAAAAA!!!! Van harte gefeliciteerd! Wat mooi en bijzonder zo vlak voor het iui traject. Dat wordt jullie nu allemaal bespaard. Alsof het zo moet zijn! GENIET!!!
Ze tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.. Dus dat is dan al zeker 4 weken geleden!! (Ik neem tenminste aan dat dat nog steeds zo is, tijdje geleden voor mij..!)
Je kunt alleen vanaf je eerste dag laatste menstruatie tellen als je een cyclus van 28 dagen hebt. Anders klopt de rekensom namelijk niet meer. Je telt namelijk vanaf de eisprong en dan krijg je de 2 weken daarvoor cadeau. Alleen weten velen hun eisprong niet zeker, maar hun laatste menstruatie wel . En dan moet bij de termijnecho blijken hoe ver je werkelijk bent.
Ik kon het niet inhouden, ik heb het aan m'n moeder verteld Heel heel heel erg vroeg maar we hebben een etentje bij haar morgen en daar hoort ook standaard een drankje bij. Het zou haar opvallen als ik zou weigeren en ik heb geen zin om het haar te vertellen in een volle kamer, dus ben ik vandaag even bij haar langsgeweest. En nu zit ik dus acuut in de vlekken, want mams is blij en ontroerd en nu ben ik extra bang dat het misgaat, want ineens heb ik geen pijn in m'n tanden meer en voel ik me ook minder emo. En m'n man zit het niet zo lekker dat ik volgens de test 1-2 weken bevrucht ben terwijl mijn eisprong veel eerder moet zijn geweest, nml eind juli. Of ik heb een laat ei gehad (kan dat??) of ik heb misschien wel erg weinig hcg, de test (cb) deed er gister ook lang over. Zit ik me nu veel te druk te maken of niet? (Komt ook een beetje omdat ik eerder 12 dagen overtijd ben geweest en toen heb ik één test gedaan en was ik niet zwanger, maar misschien heb ik die wel te vroeg weggegooid en was ik het wel en is het misgegaan.) Sorry voor het gepanikeer maar ik zit hier best mee! Ik heb wel nog één kv-test over en die zou ik kunnen gebruiken om te zien of er nu een duidelijker plusje staat, maar tegelijkertijd aarzel ik want we gaan vrijdag op vakantie en als er nu een mindere plus staat ga ik nooit lekker weg, dat weet ik nu al.
Gefeliciteerd meid.. blijf denken dat het vaker goed dan fout gaay ennuh je eierstokken zitten niet bij je navel hoor, maar richting je liezen. Zou wa zijn bij ivf punctie dat ze toen Tot mijn navel hebben geprikt haha