Je eitje kan een paar dagen later zijn geweest hoor en misschien is je innesteling ook wat later geweest, wat dus allemaal die test prima kan verklaren. Tevens lees ik ook vaak dat artsen helemaal niet zo blij zijn met die cb test, omdat het een indicatie is. De echte tijdsduur van je zwangerschap kun je pas tijdens echo's zien. Het zit vast goed pin je niet teveel vast op die indicatietest! Geniet van je zwangerschap Gefeliciteerd!!!
Ik heb de tweede test van KV inmiddels ook maar opgemaakt, want ik zag tot m'n schrik een grote bruine veeg op m'n inlegkruis. Dit in combinatie met het feit dat m'n tanden geen zeer meer doen en m'n buik ook niet meer, ik hield het niet meer van de schrik. Maar er kwam nog steeds een plusje (met een minuut) en volgens mijn man is 'ie duidelijker dan gister. Ik wou onderhand dat ik niets gezegd had... Nu kan het mijn moeder ook schelen. Ze was echt ontroerd en meteen bezorgd enzo.
Heb je daar ook een foto van ? Meid niet bang zijn zolang ze oplopen gaat het gerust goed komen heb je de huisarts alweer gebeld die zouden zich moeten schamen en gefeliciteerd!!
bruin of zelfs roze zegt niet altijd wat. heb ik ook gehad. hier had ik het ook en ze staat nu toch hier voor de tv te koekeloeren
Spikkeltje geen zorgen maken meteen... Het hoeft niet meteen fout te gaan, bruin is oud bloed dus dat is niet direct iets om je zorgen om te maken hoor! Je hebt mooie testen dus dat je zwanger bent is duidelijk! Wat er verder gebeurd heb je geen invloed op, pas als je echt helder rood bloed gaat verliezen en bijv krampen krijgt wordt het zorgwekkend. Symptomen komen en gaan daar kan je alles over lezen bij het eerste symptomen gedeelte van het forum. Nu heb je er mis even geen last van, maar dat kan over een uurtje ineens weer terug zijn. Probeer te ontspannen !
Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Als je niet zeker weet wanneer je eisprong is geweest, dan weet je ook niet hoever je zou moeten zijn en of de indicatie daarbij aansluit. Ik zou willen dat ik je met 100% zekerheid gerust kon stellen, maar dat kan helaas niet. Het is onwijs spannend en het kan alle kanten op. Ik wens je ontzettend veel succes!
Gefeliciteerd! Leef met je mee, maar probeer te ontspannen. Ik sluit me aan bij de andere dames, symptomen komen en gaan. Ik heb weinig syptomen in het begin gehad, des te meer later Heel veel succes!