Onzekerheid...

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Nobody, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nobody

Nobody Lid

5 jan 2009
    21
    0
    0
    Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en zit met heel veel onzekerheid.

Op 23 oktober ben ik gestopt met de pil, ben tot op heden nog niet
    ongi geweest. We gebruiken nu alleen een condoom maar die is vorige week kapot gegaan tijdens de sex, de inhoud is dus in mij terrecht gekomen.
    Ik vraag me af of ik nu zwanger kan zijn/raken omdat ik totaal geen cyclus heb omdat ik nog steeds niet ongi ben geweest na het stoppen van de pil. Ik wil graag een kindje, mijn vriend durft nog niet zo goed, dus als het zo is is het van harte welkom. Wanneer zou ik een zwangerschapstest kunnen doen?

2. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Je zit alweer 2 maanden verder, dus je zou gewoon een zwangerschapstest kunnen doen, dan heb je meer duidelijkheid. ;)

3. Nobody

Nobody Lid

5 jan 2009
    21
    0
    0
    Ik heb begin december een test gedaan, maar die was negatief, had
    ik ook wel verwacht want we hadden het met condoom gedaan.
    Ik heb de huisarts gebeld om te vragen of het normaal is als je stopt
    met de pil dat je menstruatie langer uitblijft. Hij zei dat het wel tot een
    half jaar kon duren voordat alles weer op gang is.
    Maar goed tot op heden nog steeds niet ongi.
    We klussen nog steeds met condoom, maar vorige week (op 1 januari)
    is het condoom gescheurd. Dus nog geen week geleden. Maar kan ik nu
    al testen dan op zwangerschap? Het is dan toch nog te vroeg?

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoi,

Ik werd pas na 126 dagen voor het eerst echt ongesteld na het stoppen van de pil.

Je kunt nu wel zwanger raken. Het is namelijk even afwachten wanneer de eisprong komt en daarna word je ook weer ongesteld. Aangezien jij nu niet weet wanneer je eisprong is.... Voor hetzelfde geld heb je net je eisprong gehad!

Ik zou als ik jou was over 2 weken testen. Als je je eisprong namelijk al wel hebt gehad, tel je er namelijk ook altijd 2 weken bij op voordat je weer ongesteld wordt.

Is de test dan negatief, dan zou ik na 1 week voor de zekerheid nog even een test doen.

5. Nobody

Nobody Lid

5 jan 2009
    21
    0
    0
    Ik denk inderdaad dat het beste is even een paar weken te wachten met testen al zou ik het graag willen weten of het wel of niet zo is :rolleyes:

Deel Deze Pagina