Hallo, Ik heb een vraagje aan de zwangeren onder ons (ik heb deze vraag ook ergens anders gesteld, maar zat daar bij het "zwanger worden" dus kreeg natuurlijk weinig reactie. Ik ben vandaag 1 dag overtijd. Ik heb tot nu toe helaas negatief getest. Wanneer hebben jullie voor het eerst postief getest? Ik hoor namelijk wel eens dat dat wel eens 1 week na je NOD kan zijn, maar ben benieuwd of dat echt de uitzonderingen zijn of toch regelmatig voorkomt. Ik hoor graag van jullie! liefs
Ik testte 2 dagen voor NOD al positief, maar hoor het wel vaker hoor dat mensen pas na NOD posi testen.
1 dag voor NOD positief getest. Maar je hoort inderdaad wel vaker dat mensen pas enkele dagen ná NOD positief testen.
hallo, een stomme vraag misschien, maar mijn laatste cylus was 29 dagen, daarvoor 31, 34, 31, 29 dagen vandaag is dag 30, ik ga er stiekem vanuit dat is gister mijn nod had, maar heb afgelopen dinsdag middag (dag 27) al getest, negatief natuurlijk. maar voel me de hele dag met vlagen misselijk en als ik dan wat eet gaat het weer over. verder heb ik al 1 1/2 week last van buikpijntjes rond mijn navel, ribben liezen en onderbuik. vanaf wanneer kan ik nou gaan testen??? alvast bedankt
ik heb positief getest op mijn NOD. Was wel een heel licht streepje, wellicht omdat ik een LF heb/had van 11 dagen. Een dag na NOD een positieve digitaletest.
Vrij duidelijk positief (zie album) op NOD, maar de NOD is op basis van ovutesten en niet op basis van de gemiddelde cyclus.
Ik teste twee dagen voor NOD positief.. maar een vriendin van mij teste na 2 weken overtijd pas positief..
Ik teste 4 dgn na mijn NOD positief. Maar wel heel vaag. Echt duidelijk positief was ongeveer 10dgn na mn NOD.
Met de test van het kruidvat heb ik 4 dagen voor nod positief getest (deze zijn heel gevoelig en kan bijna iedereen al zo vroeg gebruiken). Met clearblue digi en sensitest testte ik 3 dagen voor nod positief. Welke heb jij gebruikt?