Hai Ik heb maandag de 1e echo gehad met 7 weken en 1 dag maar nu was het kindje 8mm weet iemand of dat goed is, ik heb zelf namelijk het gevoel dat het veel te klein is en naast de echo staan oook rare dingen groetjes nandine
nee ik heb geen uitleg gekregen er staan ook rare datums aan de zijkant en bij sommige staat dat ik 6.4 dagen zwanger ben ze zei wel van je hebt het goed uitgerekend je ben 7 weken en 1dga zwanger maar vraag me af waarom er op 2 van de 4 echo's andere bevallingsdatums op staan.
Oh ok dat stelt me gerust! dan zal het wel goed zijn ja wat grappig trouwens ik ben vandaag ook 7 weken en 4 dagen
Ik had de echo met wat ik denk 7 weken en 3 dagen en op de echo staat dat het 8,8mm was en op de andere 9,1 en stond gelijk aan 7 weken. Maar als het zo klein is wordt nog weleens "misgemeten" en een paar mm verschil kan een groot verschil in dagen zijn. Als het kindje wat groter is dan is de meting wat betrouwbaarder.
Ik zal ff uitleggen wat er precies staat. 1e us-ga: 7w1d 29-04-07 crl:nvog 5,9 mm 6w3d 04-05-07 ------------------------------ 2e us-ga:6w6d 01-05-07 crl:nvog 5,6 mm 6w2d 05-05-07 -------------------------------- 3e us-ga:6w4d 03-05-07 crl:nvog 7,9 mm 6w5d 02-05-07 ---------------------------------- 4e us-ga:6w6d 01-05-07 crl:nvog 7,0 mm 6w4d 03-05-07 -------------------------------- En op de brief die ik aan de vk moet geven staat 8 mm
ik wilde deze topic eingelijk bij ''vraag het de verloskundige'' plaatsen maar helaas kan je daar geen vragen meer stellen
hoi, ik heb dat ook vandaag gehad. die andere datums zijn waarschijnlijk de datums waarop je nog kan bevallen je krijg altijd dagen extra. en bij mij staat ook wat anders uitgerekent terwijl ik 7weken en 5dagen ben. groetjes Lieverdjuh