Wij hebben afgelopen vrijdag de test gedaan .. en het was overduidelijk .. we krijgen een kindje. Echt helemaal in de wolken zijn we .. Alleen is het allemaal best onzeker. We gaan nl over 2 weken emigreren naar Denemarken. En hoe het daar allemaal werkt met verloskundigen enzo .. geen idee!! Ik heb wel al een verloskundige hier in NL gebeld en mag over anderhalve week bij haar langs .. dan gaat ze kijken of ze al een echo kan maken. Genieten doen we zeker .. maar een hoop onzekerheid zit er nu ook bij!!
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap maar wat spannend zeg... emigreren naar Denemarken. Ik kan me goed voorstellen dat je onzeker bent. Het is een hele stap. Veel succes gewenst. groetjes,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kun je niet van te voren informatie opzoeken( vragen) via internet of zo? Kan me voorstellen dat het erg spannend is! Ik hoop dat je een beetje meer zekerheid krijgt! Groetjes Jolanda
Hoi Silvie, gefeliciteerd met je zwangerschap en succes met het uitzoeken van alle regelingen in Denemarken! Groetjes, Wendy