6 weken zwanger een af en toe oud bloed...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fanny1980, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Hee hoi allen,

Ik ben nu zes weken zwanger en heb sinds 2 dagen af en toe een beetje bruin verlies, het is echt oud bloed bij het afvegen, dus geen druppels oid. Ik maak me hier niet echt zorgen over (had het ook vlak voor mijn NOD) ik heb gehoord dat het redelijk normaal kan zijn bij een prille zwangerschap (schoonmaken van de baarmoeder etc.) maar ik zou graag wat meer verhalen van vrouwen horen die dit ook hebben gehad... Gewoon voor de geruststelling...

Groetjes Fanny!

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik had ook flinterdun slijmpje beetje bruinig vandaag, schrok niet heel erg, volgens mij als je geen krampen hebt en geen rood bloed is er niks aan de hand.
    xxxxxxxxxxxx

3. hey meid

heb t zelfde gehad. ben nu zwanger van de 2e en zo rond de 6,7 weken had ik bijna 2 wkn lang dat ik oud bloed verloor. dit is vanzelf overgegaan gelukkig. als je er verder geen krampjes of vers bloed bij krijgt is t vrij normaal

4. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Fijn om te horen.
    Het is bij mij alweer een dag over, maar ik ga er van uit dat het wel weer terug komt... Totdat alle oude meuk er uit is zeg maar...
    Het is altijd fijn om te horen dat anderen het ook (gehad) hebben en het dus gewoon onschuldig kan zijn.
    Fanny.

5. Heb het ook gehad in de 6e week, echo gehad en al een kloppend hartje gezien. Daarna nog in de 8e en 9e week.

6. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Hoi Fanny,

Heb ik ook gehad, alleen ietsjes later in de zwangerschap namelijk vanaf de 10 weken. Ik kreeg het voor het eerst na een vrijpartij en maakte me er aanvankelijk niet zo druk om. Maar toen het na vijf dagen nog niet weg was, heb ik wel even contact opgenomen met de verloskundige. Ik begon me er toen wel behoorlijk zorgen om te maken. Uiteindelijk heeft het enkele weken geduurd voordat het weer ophield. Maar, het betekende niets ernstigs zoals je aan mijn banner kunt zien.

Liefs,
    Lonit

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Hoi Fanny,
    Ik heb dit van week 9 t/m 12 dagelijks gehad, soms best veel en een enkele keer 1 rozige streep erdoor. Ik had het om de een of andere reden alleen 's morgens.

8. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Ik heb vanwege het feit dat ik me aanvankelijk een klein beetje zorgen maakte ook een afspraak voor een 1e echo gekregen. Die krijg ik aanstaande dinsdag, toch fijn om te zien dat het gewoon goed zit. @jada1984: Kon jij in week 6 al een kloppend hartje zien? Wat fijn zeg!
    Bij het lezen over het bruinverlies viel me ook op dat iemand beweerde dat bruinverlies meestal bij jongetjes voorkwam. Hahaha, dat zou toch wat zijn...
    Groetjes Fanny!

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Je baarmoedermond is ook altijd wat beter doorbloed:)
    Ik hoop dat het hierbij blijft,en je mag genieten van een onbezorgde zwangerschap!:)

10. twijfelaar

17 sep 2008
    75
    0
    0
    Hoi!

Ik heb hier in het begin ook last van gehad en maakte me ook zorgen ivm een eerdere miskraam, maar alles is goed gegaan!
    Fijn dat je al eerder kunt komen, mocht ik toen ook en dan wordt je vast gerust gesteld!Ik heb het trouwens bij vlagen gehad mijn hele zwangerschap, kan erbij horen!

Geniet van je zwangerschap!

11. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb het ook gehad, duurde volgens mij wel een week of 2. Maar heb toch echt een dochter gekregen!!!

12. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Hahaha, ja, zie je wel.
    Nou we wachten het gewoon af!
    Fanny.

Deel Deze Pagina